השוק

מזנקת: ריהאנה תפסה את מקומו של קניה ווסט

הזמרת האהובה עלתה לפסגת הזמרים העשירים ביותר בעולם לאחר ההפסדים הכבדים שקניה ווסט ספג מאז ההתבטאויות האנטישמיות שלו
מערכת ice | 
ריהאנה
קניה ווסט היה נחשב במשך תקופה ארוכה לזמר העשיר ביותר בעולם. מיד לאחר ההתבטאויות האנטישמיות הקשות שלו שהובילו לגל חרמות וביטולי שיתופי פעולה, ערכו ירד וההכנסה שלו נפגעה משמעותית. בעקבות כך קניה ווסט כבר אינו הזמר העשיר ביותר ואת מקומו תפסה הזמרת האהובה ריהאנה.
ריהאנה אף נכנסה לרשימת המיליארדרים השנתית של מגזין פורבס לשנת 2022, שנכנסה לראשונה לרשימה, בגיל 34 בלבד. הזמרת הפופולרית ממקומת במקום ה-1729 בעולם, עם שווי של 1.7 מיליארד דולר.
בנוסף להשיג בגיל 34, להיכנס לרשימת המיליארדרים בתור זמרת, ריהאנה היא גם המיליארדרית הראשונה שיצאה ממדינת הולדתה, ברבדוס. כוכבת הפופ, שהוכרזה בעבר כמוזיקאית העשירה בעולם, מינפה את קו הקוסמטיקה שלה Fenty Beauty ואת עסקי ההלבשה התחתונה שלה Savage X Fenty לשווי נקי של 1.7 מיליארד דולר, כך לפי פורבס.
ובחזרה לקניה ווסט. אדידס היא החברה האחרונה בימים האחרונים שהתנערה מהאמן, זאת בשל שהלחץ הציבורי גבר לאחר. מגזין פורבס, שכלל את ווסט ברשימת המיליארדרים שלו מאז 2020, מעריך שעסקת Yeezy שלו עם אדידס הייתה שווה 1.5 מיליארד דולר מהשווי הנקי שלו. ללא אדידס, השווי המוערך של הראפר יורד ל-400 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה