השוק

וול סטריט: המשקיעים זורקים אג"ח; התשואות חצו את ה-4.11%

ירידות שערים נרשמות היום בוול סטריט אחרי מספר ימים של עליות; תשואות האג"ח הממשלתי טסות אל מעבר לרמת ה-4.11% מה שמהווה משקולת משמעותית על השוק; נטפליקס מזנקת ביותר מ-13% ומניות הבנקים מאבדות גובה
ניצן כהן | 
מדד ה-S&P 500 בשיא שלילי (צילום shutterstock, edrod /freeimages)
ירידות שערים נרשמות היום בוול סטריט כשהסיפור הגדול נמצא היום בשוק האג"ח שם האג"ח הממשלתי האמריקאי ל-10 שנים צולל והתשואה שלו מזנקת ל-4.11%. התשואה היא גבוהה מהווה משקולת משמעותית על השוק כשקונצנזוס ההערכות בשווקים מדבר על ירידות שערים חדות בשוק המניות ככל שהתשואות יתבצרו מעל רמת ה-4%.
נזכיר כי בשבוע שעבר פורסמו מדדי המחירים ליצרן ולצרכן האמריקאי ושניהם הצביעו על התבססות של האינפלציה ברמה גבוהה של קצב שנתי הגבוה מ-8% מה שמביא את קונצנזוס ההערכות בשווקים להתכנס למצב בו הריבית בארה"ב תעלה כבר בחודש הבא ב-0.75% עם סיכוי קטן להעלאה של 1%.

עונת הדוחות הכספיים בעיצומה ואתמול הייתה זו נטפליקס שפרסמה את הדוחות הכספיים שלה שהיו טובים מהתחזיות המוקדמות. נטפליקס זינקה במהלך הלילה ב-15% וכעת במהלך המסחר היא עולה בכמעט 14%.
היום תפרסם את הדוחות שלה IBM כששאר מניות הביגטק יפרסמו את הדוחות שלהן בשבוע הבא. אפל השיקה הלילה במפתיע שורה של מוצרים חדשים שכללו דגמים חדשים של האייפד המוצלח שלה ודגם חדש לאפל TV. המניה עולה כעת בניו יורק בקצת יותר מ-0.3%.
מניות הבנקים הגדולים מאבדות גובה בעיקר על רקע החשש מגלישה למיתון של הכלכלה המקומית. סיטי בנק יורדת ב-1.3% ו-JP מורגן יורדת ב-1%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה