השוק

למרות היחסים המתוחים, מיקרוסופט מתקרבת ל-10 אלף עובדים בסין

מתחת לרדאר ועל רקע התרחקות המתחרות שלה מהשוק הסיני, ענקית הטכנולוגיה ממשיכה בגיוס העובדים במדינה
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
מיקרוסופט מתקרבת ליעד להעסיק יותר מ-10,000 עובדים בסין - מה שמכפיל את ההשקעה האדירה במדינה, למרות המתיחות הפוליטית הגוברת עם ארה"ב. בפוסט של WeChat בשפה הסינית שמעט הבחינו בו בשבוע שעבר, מיקרוסופט חשפה כי יש לה כ-9,000 עובדים בסין ומצפה שהמספר הזה יגיע ל-10,000 בשנה הבאה. נראה שמיקרוסופט לא פרסמה את ההכרזה באף מדיה באנגלית.
"מיקרוסופט תמשיך להעמיק את הקרקע הפורה למחקר מדעי, תקדם באופן מוצק את הפיתוח של יישומי מדעי המחשב והטכנולוגיה המקומית והעולמית, תעזור לטפח כישרונות דיגיטליים ותשלב ידיים עם חדשנות סינית כדי להפוך לגלובלית", כתב סגן נשיא בכיר של מיקרוסופט וואנג יונגדונג, לפי גרסה מתורגמת של הפוסט.
גיוס העובדים החדשים של מיקרוסופט, הציב את ענקית הטכנולוגיה בניגוד גמור ליריבות גוגל ומטא, שנראה כי נטשו במידה רבה את המדינה בשנים האחרונות, כאשר המתיחות גברה בין וושינגטון לבייג'ינג. מחוקקים אמריקאים משני הצדדים, נזהרו יותר ויותר מחברות טכנולוגיה אמריקאיות שעושות עסקים בסין. "כל חברה שמרחיבה את הפעילות העסקית שלה בסין היא נאיבית לאיום שמציבה המפלגה הקומוניסטית הסינית או שפשוט לא אכפת לה מלעבוד עם משטר אנטי-אמריקאי", אמר הסנאטור מרקו רוביו בתגובה להתרחבותה של מיקרוסופט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה