השוק

אלביט מערכות בעסקת ענק עם תאילנד, זה האמל"ח שתמכור

אלביט סוגרת חוזה נוסף עם צבא זר בשווי מיליוני דולרים. חיל הים התאלינדי יקבל את הכטב"מ המפורסם ממשפחת "הרמס"
מערכת ice | 
הרמס 900 המל"ט הגדול ביותר של אלביט (צילום pixabay, wikiwand)
אלביט מערכות הודיעה הבוקר (רביעי) כי זכתה בחוזה בשווי של 120 מיליון דולר לאספקת מערכות מטוסים בלתי מאוישים ימיים, ואמצעי אימון לחיל הים התאילנדי. החוזה יבוצע על פני תקופה של שלוש שנים. 
במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק לחיל הים התאילנדי את Hermes 900 Maritime UAS הכולל מכ"ם ימי, מטען אלקטרו אופטי, תקשורת לוויינית, רפסודות הצלה ויכולות אחרות.

ה-Hermes 900 Maritime UAS נועד לאפשר לחיל הים התאילנדי לבצע משימות מים וגם משימות חוף, לשלוט על שטחים עצומים של ים וקווי חוף, תקשורת עם כלי שיט מבצעיים וביצוע משימות אזרחיות כמו חיפוש ימי, הצלה וזיהוי של פעילויות חשודות וסכנות פוטנציאליות.
 
האמל"ח UAS ממשפחת "הרמס" נמכר עד היום על ידי יותר מ-20 לקוחות כולל ישראל, בריטניה, שוויץ, קנדה, האו"ם, האיחוד האירופי, ברזיל, צ'ילה, מקסיקו ואחרים.
יורם שמואלי, מנכ"ל אלביט מערכות תעופה וחלל, מסר בתגובה: "החוזה הנחתם משקף עוד הבעת אמון במשפחת "הרמס" של UAS. אנו חווים ביקוש הולך וגובר ברחבי העולם עבור הפתרונות הבלתי מאוישים שלנו שמסוגלים להשתלב באפקטיביות עם פעילויות מבצעיות של כוחות מאוישים במגוון תחומי פעולה, המתייחסים למגוון רחב של איומים מתפתחים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה