השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק וארנו צונחים, אדאני משמשיך לנסוק

דירוג עשירי העולם אמנם שומר על סטטוס קוו מבחינת החמישייה הפותחת, אך האנשים העשירים בעולם חוו שבוע לא פשוט עם הפסדים. אילון מאסק שומר על הפסגה אך חווה מכה רצינית, אדאני עקף את ארנו בדרך למקום השני, ומה עם בזוס?
מערכת ice |  2
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם אמנם שומר על סטטוס קוו מבחינת החמישייה הפותחת, אך האנשים העשירים בעולם חוו שבוע לא פשוט עם הפסדים. אילון מאסק שמחזיק במניות טסלה ובעלים של חברת החלל ספייסX, שומר על הצמרת הגבוהה עם הון של 263.6 מיליארד דולר על פי מגזין "פורבס", אך למרות זאת הונו ירד ב-3.04%, שהם 8.3 מיליארד דולר.
המיליארדר היחיד בחמישייה הפותחת שרשם עלייה השבוע הוא ההודי גאטום אדאני ומשפחתו, שעלה למקום השני ברשימה על חשבונו של ברנאר ארנו עם הון מוערך של 153.4 מיליארד דולר, עליה של 0.90%, שהם 1.4 מיליארד דולר.
ארנו שירד כאמור למקום השלישי ברשימה מוערך על פי פורבס ב-149.2 מיליארד דולר, ירידה חדה מאוד של 3.05%, שהם 4.7 מיליארד דולר. על מקום הרביעי ברשימה המכובדת  שומר הפילנתרופ ג'ף בזוס, שגם הוא רשם השבוע ירידה של 1.2 מיליארד דולרים, כשבסך הכל הונו מוערך על פי פורבס ב-140.7 מיליארד דולר.
אחרון חביב וסוגר את הרשימה הוא לא אחר מאשר ביל גייטס, הבעלים והמייסד של מייקרוסופט, שגם הוא רשם ירידה של 261 מיליון דולר, אך שמר על המקום בחמישיית עשירי העולם עם הון מוערך של 103.3 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש לכל אחד מהם הון אישי של מדינה קטנה !
    שלומי 09/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט לא יאמן...
    סגור
  • 1.
    כמה טעויות...
    :-( 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. לקרוא לג'ף בזוס "פילנטרופ" אבל לא לומר שום דבר בהקשר הזה על ביל גייטס - מייסד הקרן הפילנטרופית הגדולה בעולם?? 2. אילון מאסק חווה "ירידה" של 3.04%, אבל ברנאר ארנו חווה "ירידה חדה מאוד" של: 3.05%... אז למה התיאור המילולי כל כך שונה? 3. ביל גייטס אינו הבעלים של מיקרוסופט. הוא אינו בעל מניות משמעותי - אם בכלל - כבר שנים. וזה רק מהזיכרון, בלי לבדוק ברשת וכו'... כתב לא מקצועי.
    סגור