מדדים ומחקרים

מארק צוקרברג קורס: עף מהטופ 20 של עשירי העולם

צוקרברג במקום ה-22 בלבד ברשימת 100 האנשים העשירים בעולם, זאת כאשר רק בתחילת השנה מארק היה האדם הרביעי בעושרו בעולם, רק אחרי אילון מאסק, ג'ף בזוס וביל גייטס, בהתאמה עם הון של 125 מיליארד דולר
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום אינסטגרם/ מארק צוקרברג, unsplash)
כשהיה צעיר, מארק צוקרברג נשר מהקולג'. כעת הוא נושר מהדרגים הגבוהים בדירוג העשירים בעולם ועף מהטופ 20 של רשימת עשירי העולם כאשר הוא המשיך את השנה החלשה שלו בה ירד לאט אבל בטוח מהטופ 10.
למרות שהוא עדיין מיליארדר מצליח עם שווי נקי כולל של 55 מיליארד דולר, זו ירידה כמעט בלתי נתפסת מהמקום שבו הוא עמד בתחילת השנה הנוכחית, כאשר השווי הנקי שלו הגיע ל-125 מיליארד דולר ונראה כאילו הוא בכיוון של 150 מיליארד דולר.

כעת צוקרברג במקום ה-22 בלבד ברשימת 100 האנשים העשירים בעולם, זאת כאשר רק בתחילת השנה מארק היה האדם הרביעי בעושרו בעולם, רק אחרי אילון מאסק, ג'ף בזוס וביל גייטס, בהתאמה. מדהים לראות כמה עושר איבד מייסד פייסבוק במהלך החודשים האלה.
איך זה קרה? צוקרברג ואימפריית הפייסבוק/מטה שלו ראו כמה ירידות חדות במחירי שוק המניות במהלך שנת 2022, והירידות הללו הן שהצליחו להשיל כ-70 מיליארד דולר מהשווי הנקי שלו, שחלקו הגדול קשור במניות פייסבוק . כמובן, פייסבוק היא לא החברה היחידה שראתה את ההון שלה בבורסה נופל בכלכלה הפכפכה, אבל ראוי לציין שמאסק, בזוס וגייטס נשארו כולם בחמשת האנשים העשירים ביותר בעולם בזמן שצוקרברג נפל. מבין 20 הראשונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה