מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מי השאיר אבק לכולם בדרך למקום ה-3?

בפעם הראשונה והמרגשת המיליארדר ההודי גאטום אדאני ומשפחתו, שהונו עלה השבוע בכ-4 מיליארד דולר בסך הכל וכעת הוא מוערך ב-152.4 מיליארד דולר בסך הכל, נכנס למקום השלישי על חשבון ג'ף בזוס. ואיך היה השבוע של אילון מאסק?
מערכת ice | 
וורן באפט, ג'רום פאוול ואילון מאסק
טירוף בדירוג עשירי העולם שמספק הרבה דרמות בשבוע האחרון. אילון מאסק, שמחזיק במניות טסלה ובעלים של חברת החלל ספייסX, רשם עלייה אדירה של כ-10 מיליארד דולר בשבוע האחרון, שהם כמעט 4% מהונו האישי, וכעת הונו מוערך על פי דירוג פורבס ב-273.5 מיליארד דולר.
אבל לא לכל המיליארדרים היה שבוע כל כך מוצלח. כי במקום השני ברשימה נמצא  ברנאר ארנו ומשפחתו, שרשמו ירידה של כ-2 מיליארד דולר וכעת הונם מוערך ב-153.2 מיליארד דולר. הבדל עצום ממאסק שבראש הרשימה.
אל המקום השלישי ברשימה המכובדת העפיל בפעם הראשונה והמרגשת המיליארדר ההודי גאטום אדאני ומשפחתו, שהונו עלה השבוע בכ-4 מיליארד דולר בסך הכל וכעת הוא מוערך ב-152.4 מיליארד דולר בסך הכל. ג'ף בזוס שאיבד את מקומו בטופ 3, ירד אל המקום הרביעי עם הון של 149.7 מיליארד דולר בלבד.
מי שסוגר את רשימת עשירי העולם המכובדת של מגזין פורבס הוא לא אחר מאשר ביל גייטס, מייסד מייקרוסופט, שאיבד כ-2 מיליארד דולר מהונו האישי וכעת מחזיק ב-105.2 מיליארד דולר בסך הכל.

פרנסואה בטנקורט מאיירס היא האישה העשירה בעולם עם הון של 68.3 מיליארד דולר שמציבים אותה במקום ה-14 בסך הכל. מרים אדלסון היא הישראלית הכי עשירה ולה הון של 27.9 מיליארד דולר ששווים לה את המקום ה-46.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה