השוק

נואשת: ענקית האופנה תפטר מאות עובדים למיגור הפסדים

למרות הקולקציה המבוקשת עם קניה ווסט, המותג גאפ עומד לבטל מאות משרות בארה"ב ובאסיה בצעד נואש למגר נזקים עקב מכירות נמוכות
מערכת ice | 
בגדים (צילום pixabay)
לאחרונה פורסם כי קנייה ווסט השיק קולקציה מיוחדת עם חברת הביגוד 'גאפ' והדבר עורר לא מעט ביקורות, היות והבגדים נמכרו בשקי זבל ענקיים בסניפי המותג ובכך גרמו ללקוחות לנבור בצורה מעט משפילה על מנת להשיג את המידה והדגם הרצויים.
יחד עם זאת, בעקבות שיתוף הפעולה עם הגרוש המפורסם של קים קרדשיאן המכירות של המותג היו צפויות לעלות באופן חד והמנייה באותה עת אף החלה לצמוח. כעת מתברר כי התמונה בשטח שונה למדיי ועיתון 'וול סטריט ג'ורנל' מפרסם אמש כי החברה עומדת לבטל כ-500 משרות תאגידיות בחברה, מה שיביא ללא ספק לפיטורים נרחבים.
על פי הדיווחים מסתמן כי הצעדים הללו ינקטו בעיקר במשרדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק ובאסיה. עצם המהלך הוא תוצאה של הניסיון להילחם בהפסדים הענקיים של החברה עקב מכירות ירודות בסניפי החנות וחברות הבת 'אולד נייבי' ו'בננה רפאבליק'.
 
החברה נמצאת בעת זו בתהליך של שינוי ניהולי לאחר שהמנכ"לית הקודמת סוניה סינגל פרשה מתפקידה לאחרונה ואת מקומה באופן זמני תופס כעת יו"ר ההנהלה של החברה, בוב מרטין. כמו כן, נרשם כי המנייה של החברה ירדה ב-3% בשעות הצהריים של המסחר וכי מדובר בירידה שנתית של 48%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה