השוק

סופרין מפרסמת את דו"ח מחצית השנה שלהם - צמיחה של 54%

בנוסף לרווחים הנאים החרה דיווחה כי מימשה את האופציה בפרויקט מגדלי העתיד בירושלים

מערכת ice | 
דוחות כספיים (צילום freepik)
קבוצת סופרין מפרסמת את דו"ח מחצית השנה הראשונה ל- 2022 עם צמיחה בכל הפרמטרים ומציגה צמיחה בהכנסות בכ- 54% לכ- 62.3 מיליון שקלים ועל רווח נקי בחציון שגדל ב 55% לכ-18.6 מיליון שקלים. ההכנסות משירותי ניהול הנדסי ופיקוח במחצית הראשונה של השנה עלו בכ-54.8% לכ-49.3 מיליון שקלים, לעומת כ-31.8 מיליון שקלים במחצית המקבילה של השנה החולפת. העלייה נבעה בעיקר מהתקדמות בפרויקט מגדלי העתיד.
בנוסף לכך קבוצת סופרין דיווחה כי מימשה אופציה בפרויקט מגדלי עתיד בירושלים אשר מניב רווח של מעל ל- 100 מיליון שקלים, תפעל, במסגרת התרחבות הקבוצה לתחום ההתחדשות העירונית, לקידום של פרויקט פינוי בינוי בין כ 1,400 דירות באשדוד ותקדם פרויקט חדש לתעסוקה ומסחר בבני ברק.
אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין התייחס לדו"ח ומסר: "אנחנו מציגים גידול חד בהכנסות וברווח הנקי למחצית הראשונה של 2022, המשקף את תנופת הפעילות המואצת שבה קבוצת סופרין נמצאת כיום. תוצאות החציון משקפות, בין היתר, את יכולות החברה אשר באו לידי ביטוי במימוש האופציה בפרויקט מגדלי עתיד בירושלים וקידום מספר פרויקטים נוספים שצפויים לתמוך בהמשך צמיחתה של קבוצת סופרין בשנים הבאות. בין היתר, חתמנו לאחרונה על הסכם אופציה לרכישת הזכויות בקרקע ברח' הלח"י בבני ברק להקמת פרויקט משמעותי שלהערכת החברה לא יפחת מ-45 אלף מ"ר, למטרות מסחר ומשרדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה