השוק

טסלה שוברת שיאים: זה נתח השוק המטורף שלה

על אף שהמתחרות התרבו, לענקית הרכב של אילון מאסק יש נתח של 68 אחוז מהשוק, כאשר פורד מוסטנג מאך-E הגיע אל המקום השלישי, כשטסלה מככבת עם שני דגמים בצמרת
מערכת ice |  2
מניית טסלה (צילום pixabay)
טסלה עדיין שולטת בשוק המכוניות החשמליות בארצות הברית, כעת עם נתח שוק של 68%. נתח זה יורד ככל שיותר רכבי EV יוצאים לשוק. אבל, הירידה איטית ויצרנית הרכב מגדילה את נפחי המשלוחים שלה בארה"ב.
במשך שנים, טסלה שולטת בשוק הרכב החשמלי בארץ הולדתה. צפוי כי אחיזתה של טסלה בשוק תישחק ככל שאופציות EV יגיעו ויסייעו להצמיח את השוק האמריקאי, אך לעת עתה, שוק EV ארה"ב עדיין תלוי מאוד בייצור ובמשלוחים של טסלה.

במשך כל השנה של 2020, רכבי טסלה היוו 79% מכלי הרכב החשמליים החדשים הרשומים בארצות הברית. בשנת 2021, המספר הזה ירד ל-69.95%, אבל זה עדיין מרשים עם נפחי משלוח EV גדלים באופן משמעותי לאורך השנה יחד עם המחירים של טסלה.
כעת יש לנו את המספרים עבור המחצית הראשונה של 2022, וטסלה שומרת על הדומיננטיות שלה עם נתח שוק של 68% בשוק הרכב החשמלי האמריקאי. מספר זה מבוסס על נתוני רישום מ-Experian.
המקום שבו הדברים הופכים מרשימים הוא כשחושבים על כך שטסלה הצליחה לשמור על ההובלה שלה, או יותר נכון לאבד נתח שוק של 1% בלבד, בעוד שיצרניות רכב אחרות המייצרות רכבים חשמליים הגדילו את המשלוחים שלהן בארה"ב ב-58% במהלך המחצית הראשונה של השנה. טסלה מודל Y ודגם 3 עדיין במקום הראשון והשני, כאשר המוסטנג מאך-E מגיעה למקום השלישי הרחוק למרות שפורד הכפילה את משלוחי ה-EV עד כה השנה.
פורד צפויה להוסיף בקרוב ל-10 הראשונות את ה-F-150 Lightning. בעוד שהיו רק 1,288 מסירות של הטנדר החשמלי במהלך המחצית הראשונה של 2022, פורד מסרה עוד 2,173 יחידות ביולי בלבד, על פי נתוני הרישום. עם זאת, טסלה יכולה מאוד להצליח לשמור על ההובלה שלה מהמחצית הראשונה של השנה, בהתאם לעלייה בייצור דגם Y ב-Gigafactory Texas.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצחיק
    שיווק 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק השבוע היתה כתבה, שהראתה שטסלה לא כל כך מצליחה כמו המתחרות שלה בעולם. הביאו מספרים אחרים לגמרי שמעידים כי טסלה היא בערך 10 אחוז מכלל הרכבים החשמליים.
    סגור
  • Tesla
    Sk 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מספר אחת בעולם זאת עובדה
    סגור