השוק

קלירהבן משתלטת על סאנדיי סקיי, זה הסכום שתשלם

פלטפורמת התוכנה כשירות (SaaS) המובילה ליצירת וידיאו יעילה והתאמה אישית בקנה מידה, הודיעה היום שהיא סגרה על השקעה של רוב עם Clearhaven Partners ("Clearhaven")
מערכת ice | 
דולרים (צילום vecteezy)
SundaySky, פלטפורמת התוכנה כשירות (SaaS) המובילה ליצירת וידיאו יעילה והתאמה אישית בקנה מידה, הודיעה היום שהיא סגרה על השקעה של רוב עם Clearhaven Partners ("Clearhaven"), חברת השקעות פרטית מבוססת מבוסטון המתמקדת אך ורק על השקעה בחברות תוכנה וטכנולוגיה מובילות, עבור יותר מ-100 מיליון דולר. השקעה זו מספקת הון לצמיחה וחדשנות עבור SundaySky ונזילות לבעלי המניות הקיימים.
פלטפורמת SaaS של SundaySky, המספקת למעלה ממיליארד חוויות וידאו ייחודיות בשנה, כוללת טכנולוגיה מוגנת בפטנט המאפשרת לאנשי מקצוע עסקיים, ללא קשר לרמת המיומנות היצירתית, ליצור, להתאים אישית, לנהל, להפיץ ולבצע אופטימיזציה של סרטונים שובי לב כדי להגיע למרכיבים היקרים שלהם. הפלטפורמה הטכנולוגית של SundaySky מעצימה עסקים ןמפחיתה את ההסתמכות שלהם על מודלים ושירותים מסורתיים של ייצור וידאו עתירי משאבים, הכרוכים בעלויות משמעותיות, זמן ודורשים כישורים יצירתיים וטכניים מיוחדים.
"שותפות זו מסמנת את תחילתו של פרק חדש ומרגש בסאנדייסקי", אמר ג'ים דיקסו, מנכ"ל SundaySky. "מאז השקת פלטפורמת הדור הבא שלנו בשנת 2021, תגובת השוק עלתה אפילו על התחזיות השאפתניות ביותר שלנו והדגישה את הצורך להחזיק את השותף הנכון על הסיפון כדי לממש את הפוטנציאל שלנו במלואו. עם תזת ההשקעה של Clearhaven בתחום הווידאו והרקורד המוכח של קנה מידה רווחי של חברות SaaS, נאיץ את מסלול הצמיחה שלנו, נגיע לרמות קנה מידה חדשות, ונבצע טוב יותר את המשימה שלנו להעצים ארגונים לשחרר את כוחו של וידאו. בזמנים מאתגרים כלכלית אלה, מנהיגים עסקיים זקוקים לדרך יעילה יותר להשתמש בווידאו בהשוואה לשיטות מדור קודם שהן איטיות, קשות ויקרות באופן מסורתי".
"התפשטות הווידאו כאמצעי תקשורת ברורה מאליה כיום. אולם מבחינה היסטורית, היצירה וההפצה של תקשורת וידאו משכנעת דרשה זמן ומשאבים משמעותיים, מה שהפך את זה לאסור על ארגונים לנצל בקנה מידה. מה שמרגש אותנו ב-SundaySky הוא האלגנטיות שבאמצעותה פלטפורמת ה-SaaS החדשנית של החברה מאפשרת לעסקים להרחיב ביעילות את השימוש שלהם בתקשורת וידאו ללקוחות, לעובדים ולמרכיבים אחרים באמצעות קלות הייצור, ההתאמה האישית וההפצה של הפלטפורמה", אמרה מישל נון, מייסדת שותפה ומנהלת שותפה ב-Clearhaven Partners.
"SundaySky היא חברת טכנולוגיה יוצאת דופן שממוקמת היטב לנצל הזדמנות שוק אדירה כאשר ארגונים ממשיכים להרחיב את השימוש שלהם בווידאו כדי להניע השפעה עסקית. עסקים המשתמשים בתוכנה של SundaySky נהנים מהתחכום והעוצמה של הווידאו באמצעות פתרונות טכנולוגיים פשוטים וחסכוניים, ובכך מאפשרים הוצאות תפעול עסקיות מופחתות עם שימור לקוחות מוגבר וגידול בהכנסות. אנו מצפים לשותפות עם הנהלת SundaySky והצוותים המוכשרים שלה בארה"ב ובישראל כדי להגדיל את העסק במהירות וברווחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה