השוק

המשבר נמשך: ענקית התעופה תבטל יותר מ-10,000 טיסות

בריטיש איירווייז, ענקית התעופה מבריטניה, מבטלת עוד 10,300 טיסות במהלך עונת הקיץ כשהיא מתמודדת עם משבר עצום בכוח אדם. נוסעים יוכלו לבצע הזמנה חוזרת עם בריטיש איירווייז או חברת תעופה אחרת או לקבל החזר מלא
מערכת ice |  1
מטוסים (צילום Magma Images)
בריטיש איירווייז, ענקית התעופה מבריטניה, מבטלת עוד 10,300 טיסות במהלך עונת הקיץ כשהיא מתמודדת עם משבר עצום כוח אדם. עם סבב הביטולים האחרון, החברה משנה 13% מהטיסות שלה מאפריל האחרון. על פי החברה, הביטולים יחולו רק על טיסות קצרות.
בריטיש איירווייז הייתה בין החברות שנפגעו יותר מכולן מהמשבר בכוח אדם, לאחר שפיטרה 10,000 עובדים בשיאה של מגפת הקורונה. מהלך האחרון מגיע לאחר שממשלת בריטניה ויתרה על כללים המחייבים חברות תעופה להשתמש במשבצות תפעול בנמל תעופה או לאבד אותן בעונה הבאה.
"למרות שנקיטת פעולות נוספות הן לא מה שרצינו, זה הדבר הנכון לעשות", מסרה חברת התעופה באימייל. "הגמישות החדשה הזו פירושה שנוכל לצמצם עוד יותר את לוח הזמנים שלנו ולאחד חלק מהשירותים שלנו כדי שנוכל להגן על כמה שיותר מטיסות החג".
עוד נכתב בהודעה שהוציאה החברה כי נוסעים יוכלו לבצע הזמנה חוזרת עם בריטיש איירווייז או חברת תעופה אחרת או לקבל החזר מלא. עם ההכרזה האחרונה, היא ביטלה כמעט 30,000 טיסות בתקופה האחרונה.
 
מוקדם יותר השבוע מסרה החברה כי היא לוקחת את מנהל התפעול של היריבה ההולנדית KLM תוך התמקדות בשיפור החוסן התפעולי והעלאת מספר העובדים כדי להקל על המחסור. בנוסף, החברה גם מתמודדת עם איומי שביתה. בחודש שעבר, חלק מעובדי הצ'ק-אין במרכז הית'רו בלונדון אמרו שהם ישבתו במהלך התקופה העמוסה של הקיץ.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביטול טיסות? בסוף נשוב לטוס בזפלין! (ל"ת)
    סינבד 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור