השוק
לעשירים בלבד: לחנות החדשה של שאנל לא תוכלו להיכנס
העשירים לא באים? הפתרון המקורי של מותג האופנה היוקרתי שאנל לא מתאים לכל לקוח
מאז ומעולם בתי אופנה יוקרתיים התאמצו למשוך אליהם לקוחות עשירים ואמידים. לאחרונה, בית האופנה הצרפתי "שאנל" הציג רעיון מיוחד ומקורי – חנות ללקוחות V.I.P בלבד, כאלה שיכולים להרשות לעצמם לרכוש מוצרים במחירים גבוהים במיוחד.
הרעיון המקורי נבע מהחשש בשאנל מפני שחווית הקניה בחנויות המותג היוקרתי אינה עומדת בסטנדרטים הגבוהים של הלקוחות העשירים. לכן והחליטו לפתוח חנות אקסקלוסיבית במיוחד בשבילם. למעשה מדובר בחנויות בוטיק למוזמנים בלבד אשר ייהנו מחוויית פרטיות ויוקרה ברמה גבוהה.
עוד ב-
אמנם הבוטיקים של שאנל צפויים להיפתח רק בשנה הבאה, אך נראה שכבר מעכשיו האסטרטגיה השיווקית הוכיחה את עצמה. למעשה המיתוג של שאנל כל כך חזק שגם עליית מחירים מתמדת של המוצרים בחנות לא פגעה בהכנסות המותג. ההיפך, שאנל רשמה זינוק של 50% בהכנסותיה ביחס ל2020, כלומר בשנה שקדמה לקורונה.
יש לציין שכיום חנויות יוקרה רבות מחזיקות כבר בקומה עליונה או אגף פרטי, שנגיש ללקוחות VIP בלבד. אך חנויות הבוטיק של שאנל הן טרנד חדש אשר צפוי למשוך אחריו מותגי יוקרה נוספים.
יש לציין שכיום חנויות יוקרה רבות מחזיקות כבר בקומה עליונה או אגף פרטי, שנגיש ללקוחות VIP בלבד. אך חנויות הבוטיק של שאנל הן טרנד חדש אשר צפוי למשוך אחריו מותגי יוקרה נוספים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה