השוק

גמא עם צמיחה בכל התחומים: זה דוח הרבעון שהציגה

מדוח הרבעון הראשון של השנה של חברת הניהול וסליקה מקבוצת הפניקס עולה גידול של 63% בתיק האשראי, שאינו מפעילות כרטיסי אשראי, בהשוואה לרבעון המקביל לכ-1.6 מיליארד שקלים
מערכת ice | 
דוחות (צילום freepik)
גמא ניהול וסליקה מקבוצת הפניקס מדווחת על המשך צמיחה בתוצאות הרבעון הראשון לשנת 2022, שמשקף צמיחה עקבית במחזורי הפעילות, בהיקף תיק האשראי וברווח; מיקוד וצמיחה מהירה בפעילויות בעלות רווחיות גבוהה. פעילויות המימון מהוות לראשונה יותר ממחצית מסך הרווח המגזרי של החברה.
עוד עולה מהדוח גידול של 63% בתיק האשראי, שאינו מפעילות כרטיסי אשראי, בהשוואה לרבעון המקביל לכ-1.6 מיליארד שקל. מימון כנגד נדל"ן מהווה את הנתח הגבוה ביותר בהרכב תיק האשראי. בנוסף מדווחת החברה על גידול של 20% במחזור העסקאות הכולל ברבעון בהשוואה לרבעון המקביל ל-8.9 מיליארד שקלים.
בנוסף, החברה מדווחת על גידול של 26% במחזור העסקאות שנסלקו במאגד בהשוואה לרבעון המקביל לכ-3.2 מיליארד שקלים ברבעון. כמו כן, גידול של 111% ברווח המגזרי של פעילות מימון כנגד נדל"ן בהשוואה לרבעון מקביל; גידול של 88% ברווח המגזרי של פעילות ניכיון השיקים בהשוואה לרבעון המקביל.
הצמיחה במחזור הפעילות וברווח הגולמי מובילה לגידול של 15% ברווח הנקי בהשוואה לרבעון המקביל לכ-11.0 מיליון שקלים ולגידול של 22% ברווח הכולל בהשוואה לרבעון המקביל לכ-11.6 מיליון שקלים. כמו כן, במהלך הרבעון חולק דיבידנד בסך 12.6 מיליון שקלים - 30% מהרווח הנקי בשנת 2021 (בנטרול הוצאות הנפקה).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה