השוק

הסטארטאפ Riverside השלים סבב גיוס של 35 מיליון דולר

הסטראטאפ הישראלי פיתח מערכת שמאפשרת להקליט בפשטות יחסית, פוסקאסטים שכוללים גם וידאו באיכות גבוהה שדומה לזו שמוקלטת באולפן מקצועי וזאת גם אם אין חיבור פעיל לאינטרנט
ניצן כהן | 
נדב וגדעון קייסון (צילום מארקו אוקוייזן)
הסטרטאפ הישראלי Riverside, השלים סבב גיוס B של 35 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי מובילים אורן זאב, לאצ'י צ'רום, אחד העובדים הראשונים של Stripe, ו- Seven Seven Six של אלכסיס אוהניאן, מייסד reddit, והוא מביא את החברה לסך השקעות של כ- 47 מיליון דולר. החברה שהוקמה בשנת 2019 השלימה לפני כשנה סבב גיוס על סך 9.5 מיליון דולר.
Riverside פיתחה מערכת הקלטת פודקאסטים שכוללים אודיו ווידאו באיכות גבוהה הגרובה לזו של אולפן מקצועי. הפיתוח של החברה אמור לייצר פתרון לאחד השווקים הצומחים ביותר בתחום צריכת התוכן ולכן הפיתוח שלהם מעניין גם אם יש פיתוחים דומים שמסתובבים בשוק.

בחברה אומרים כי הפלטפורמה שלהם היא הפלטפורמה היחידה המאפשרת איכות הקלטה של אודיו ללא אובדן נתונים ואיכות הקלטת וידאו ברזולוצית 4K ללא תלות במהירות החיבור לאינטרנט. 
לאחרונה, Riverside הפכה לשותפה הרשמית של Spotify. העדכון האחרון של תאגיד הסטרימינג מאפשר לפודקאסטרים לפרסם רכיב וידאו לצד אודיו, והיא מחברת ישירות יוצרים ל-Riverside כדי שיוכלו לייצר בקלות רכיבי וידאו לצד השמע שלהם. 
 
עוד אומרים בחברה כי רשימת הלקוחות שעושים כבר שימוש במערכות שלה, כוללת חברות כמו Fox sports, מארוול, NYT, אמאזון ויוצרים מובילים כמו גיא רז, גארי וי ועוד.
חברת Riverside הוקמה לפני שנתיים על ידי האחים נדב וגדעון קייסון, ומעסיקה 90 עובדים שחלקם עובדים מרחוק וחלקם ממוקמים במשרדי החברה בתל אביב, ניו יורק ואמסטרדם. הצוות מורכב מיוצרי תוכן נלהבים המגיעים מפטראון, גוגל, וויקס, אמזון וחברות גדולות אחרות אשר נרגשים לשנות את עתיד יצירת האודיו והווידאו.
 
"הגיוס הנוכחי בהובלת אורן זאב, Seven Seven Six ולאצ'י צ'רום הוא אבן דרך משמעותית עבורנו. זה לא טריוויאלי לחברה בת שנתיים להיות איפה שאנחנו נמצאים בשוק, עם כמות ואיכות היוצרים שמשתמשים כל יום ב-Riverside" אומר מנכ"ל ומייסד Riverside, נדב קייסון, "בכוונתנו להגדיל משמעותית את מאמצי ההתרחבות שלנו, הן בהיבט המוצרי וכן בגיוס עובדים מסיבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה