השוק

הנה נולד יוניקורן חדש: צ'ק גייסה 150 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית השלימה גיוס של 150 מיליון דולר לפי שווי חברה של כמיליארד דולר; צ'ק עוסקת בהגנה על מערכי השיווק של החברה מפני בוטים וזהויות בדויות
ניצן כהן | 
בורסה (צילום pixabay, pexels, freepik)
חברת הסייבר הישראלית צ'ק (CHEQ) גייסה 150 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס C כשלפי ההערכות שווי החברה לצורך הגיוס נקבע על כמיליארד דולר. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן ההשקעות Tiger Global וכלל גם את המשקיעים הקיימים Hanaco Battery Ventures,, Phoenix Insurance ו- Key1 Capital. כעת, סך הגיוסים של CHEQ עומד על 183 מיליון דולר. הכספים ישמשו להאצת תהליכי פיתוח טכנולוגיים ולגיוס משמעותי של עובדים. 
CHEQ הפכה למובילה עולמית בתחום ה-Go-to-Market Security, כאשר היא מפתחת מערכות המגנות על מערכי שיווק ומכירות, אתרים, סחר מקוון ודאטה, מפני בוטים, משתמשים מזויפים והונאות. בפלטפורמה של CHEQ משתמשים למעלה מ-50 אלף אתרי אינטרנט ברחבי העולם. החברה שואפת לשלש את פעילותה במהלך שנת 2022 בשווקים המרכזיים בהם פועלת: צפון אמריקה, אירופה ודרום מזרח אסיה.

"אנחנו שמים כלי סייבר בידיהם של ארגוני מכירות, שיווק ודאטה כדי להגן על הפעילות העסקית שלהם מפני משתמשים מזויפים, בוטים ופעילות זדונית אחרת, המהווים למעלה מ-40% מהתנועה באינטרנט. אנו מספקים את רמת ההגנה הגבוהה ביותר שאבטחת המידע בארגון עשויה לדרוש, מבלי לפגוע בצרכים של צוותי השיווק והמכירות" אמר גיא טיטונוביץ', מייסד ומנכ"ל CHEQ.
ג'ון קורטיוס, שותף ב-Tiger Global: "אנו נרגשים להשקיע במוביל תחום כמו CHEQ, שמוצריה חיוניים לפעילותן של חברות בכל גודל ובכל תעשייה. מדובר בחברה שהצליחה לייצר צמיחה מאסיבית תוך שמירה על מדדי יעילות יוצאים מן הכלל״.
CHEQ מחזיקה בלמעלה מ-12,000 לקוחות ברחבי העולם, החל מצוותים ויחידים ועד לארגנונים המובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 2016 ע"י גיא טיטונוביץ' המשמש כמנכ"ל, אהוד לוי, יו"ר החברה ואסף בוטובסקי, סמנכ"ל טכנולוגיה. CHEQ מעסיקה כיום כ-200 עובדים במשרדי החברה בתל-אביב, ניו-יורק, טוקיו, שנחאי וסידני, וצפויים לגייס בשנה הקרובה עוד כ-120 עובדים חדשים למגוון משרות: פיתוח, שיווק, מכירות, ניהול לקוחות וניהול מוצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה