השוק

טוויטר עם דו"ח פושר: האם תתרסק כמו פייסבוק?

הרשת החברתית פרסמה את הדו"ח שלה לסוף 2021, והפתיעה כאשר עמדה ברוב היעדים ואף עקפה את חלקם, בניגוד למתחרות שסבלו משינויים שביצעה אפל. כתוצאה זינקה המניה במסחר המוקדם
מערכת ice | 
טוויטר וכסף (צילום freepik)
הרשת החברתית הוותיקה טוויטר חשפה אחר הצהריים (לפי שעון ישראל) את הדו"ח הרבעוני שלה לשלושת החודשים האחרונים של 2021, והצליחה פחות או יותר לעמוד בתחזיות האנליסטים, ואת חלקן אף לעבור.
הכנסות החברה ברבעון הרביעי עמדו על 1.57 מיליארד דולר – פחות או יותר הסכום לו ציפו האנליסטים, 1.58 מיליארד דולר, ועלייה של 22% לעומת הרבעון המקביל ב-2020; הרווח הנקי הגיע ל-182 מיליון דולר – מצד אחד, ירידה של 18% לעומת 222 מיליון שנה קודם לכן, אך מצד שני, יותר מתחזיות האנליסטים; הדבר השתקף גם ברווח למניה, שעמד על 21 סנט, לעומת ציפיות ל-16 סנט בלבד.
החברה ציינה כי הנתונים החיוביים יחסית נזקפים לזכות ההכנסות מפרסומות שעלו מאוד, וההשפעה השלילית של שינויי הפרטיות באייפון של אפל שהפתיעה והיתה "צנועה" יותר מכפי שהיתה עבור חברות מתחרות כמו פייסבוק וגוגל.
בגזרת המשתמשים רשמה החברה עלייה של 6 מיליון במספר המשתמשים הפעילים ביום הניתנים לניצול כספי (נתון אמתי שהחברה עצמה המציאה, mDAU), ל-217 מיליון לעומת 211 מיליון ברבעון השלישי, ועלייה של 13% לעומת המספר המקביל לפני שנה. החברה הציגה תחזית אופטימית מאוד, לפיה את השנה הנוכחית תסיים עם 315 מיליון משתמשים פעילים ביום הניתנים לניצול כספי.
לצד הדו"ח החיובי יחסית, הודיעה טוויטר על תוכנית רכישה עצמית של מניות בגובה 4 מיליארד דולר.
שווי המניה של החברה עלה כתוצאה מפרסום הדו"ח בשיעור של בין 3% ל-7%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה