השוק

הסטארטאפ של יוצאי פיוניר, אמזון, איירונסורס ו-WIX נחשף

חברת Qwak של יוצאי החברות הגדולות בעולם נחשף עם גיוס של 15 מיליון דולר, בקוואק מעל 20 עובדים, רובם הגדול במרכז הפיתוח בישראל והשאר בסן פרנסיסקו. כספי הגיוס ישמשו להמשך הפיתוח של המוצר והרחבת מערך השיווק והמכירות
מערכת ice |  1
Qwak Team (צילום Qwak)
הסטארטאפ Qwak שהוקם על ידי יוצאי פיוניר, אמזון, איירונסורס ווויקס השלים גיוס של 15 מיליון דולר בהובלה של  Leaders fund ובהשתתפות StageOne ו-Amiti, יחד עם שורת משקיעים פרטיים וביניהם רני וולינגשטיין ממייסדי Intucell, תמיר כרמי ממייסדי IronSource.
Qwak הוקמה לפני כשנה על ידי אלון לב (מנכ"ל), לשעבר סמנכ"ל דאטה בפיוניר, יובל פרנבך (CTO), שהוביל טכנולוגית את פלטפורמת למידת המכונה של AWS באירופה והמנהל הטכנולוגי לשעבר של ממר"ם, ליאור פנסו (COO) , שימש בתפקידי פיתוח עסקי ומכירות באיירונסורס ו-AWS ורן רומנו, סמנכ"ל פיתוח, הקים והוביל את פלטפורמת ה-ML של וויקס.
 
הטכנולוגיה של קוואק מאפשרת לחברות עם גוף Data Science להפחית חלקים משמעותיים מעבודת התשתית הנדרשת סביב פיתוח מודלי ML ולהתרכז בליבת עבודתם. צוות המייסדים זיהה שעל אף שחברות רבות משקיעות משאבים נרחבים בהקמת צוותי דאטה, רבות מהן לא מצליחות לראות פירות מהשקעה זו ולהשפיע על המוצר ועל ביצועי החברה.
נסיון העבר של המייסדים הראה כי סיבה מרכזית לפער זה היא לאו דווקא אתגרים סביב פיתוח המודל עצמו, אלא דווקא בפיתוח התשתיות העוטפות הנדרשות כדי לשלב את המודל בסביבת הproduction. כיום כדי לשלב מודלים בסביבת המוצר, צוותי פיתוח וצוותי דאטה סיינס מתנהלים במעיין ״פינג פונג״ בינהם המייצר תלות בין הגופים ומאריך את תקופת הפיתוח והיישום.
הפתרון של Qwak מנטרל למעשה את התלות של צוותי הData science וצוותי הפיתוח זה בזה, ומספק מרחב עבודה מסודר ומתועד שמאפשר להאיץ את התהליך ולנהל את המודלים ברגע שהם משתלבים בסביבת המוצר. בין לקוחות החברה שכבר אימצו את את הטכנולוגיה של קוואק ניתן למנות את יוטפו, גסטי, סקייליין ו-JLL. בקוואק מעל 20 עובדים, רובם הגדול במרכז הפיתוח בישראל והשאר בסן פרנסיסקו. כספי הגיוס ישמשו להמשך הפיתוח של המוצר והרחבת מערך השיווק והמכירות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוצר מעולה וחבר'ה רציניים מאוד, כיף לראות (ל"ת)
    לקוח עתידי 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור