מינויים

האקזיט של בנט: זו הנשיאה החדשה של פיוניר

מנכ"לית פיוניר ישראל, קרן לוי, המשמשת גם כסמנכ"לית התפעול של החברה, תמונה לנשיאת החברה. מי שיחליף אותה בתפקיד יהיה ארנון קרפט | סקוט גאליט מנכ"ל פיוניר:  "הדחף הבלתי נלאה של קרן, עזרו לנו לשמור על האנרגיה, הרוח והערכים"
מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
חברת טכנולוגיית המסחר המאפשרת תשלומים וצמיחה בכלכלה הגלובלית החדשה, פיוניר (Payoneer) מודיעה על שלושה מינויים מרכזיים שמטרתם לחזק את הצוות המוביל והדירקטוריון של החברה.
בין המשקיעים הבולטים בחברה, הוא ראש הממשלה נפתלי בנט, שהשקיע בחברת הפינטק הישראלית בתחילת דרכה במאות אלפי שקלים, וגרף לכיסו לא מעט בעקבות מיזוג החברה ביוני האחרון לחברת SPAC אמריקאית ולהפוך לחברה ציבורית, לפי שווי חברה של 3.3 מיליארד דולר.
על פי הודעת החברה: סמנכ"לית התפעול של החברה (COO), ומנכ״לית פיוניר ישראל, קרן לוי,  תמונה לנשיאת החברה, תוך התמקדות בהגדלת הפרופיל הגלובלי של פיוניר ככל שהיא מתרחבת. בנוסף, קרן תמשיך להוביל את Merchant Services, אחד מקווי העסקים החדשים והצומחים ביותר של פיוניר, ותמשיך לנהל את הסניף הישראלי של החברה. לוי זכתה לאחרונה להיכלל ברשימת אחת הנשים המשפיעות ביותר בתחום התשלומים של שנת 2021, של מגזין  Payments Source.

קרן לוי. צילום: יחצ
ארנון קרפט מצטרף לפיוניר כסמנכ"ל התפעול (COO) החדש של החברה. קרפט הוא מנהל מנוסה עם ניסיון גלובלי בארגונים גדולים בהם מיקרוסופט וסאנדיסק. קרפט ייקח חלק בעיצוב ויישום השלב הבא של הצמיחה הגלובלית של פיוניר.
בנוסף, פיוניר מודיעה על הצטרפותה של פמלה פטסלי לדירקטוריון החברה.  פטסלי כיהנה כיו"ר MoneyGram הבינלאומית, וכמנכ״לית החברה בין השנים 2009 -2015. לפני תפקידה ב- MoneyGram, פטסלי מילאה מספר תפקידי ניהול בכירים בחברת הנתונים, Paymentech, Inc. ו- First USA, Inc. כיום פטסלי מכהנת בדריקטוריון של חברת Texas Instruments בע"מ, ד"ר פפר בע"מ ו- Hilton Grand Vacation Ltd. כמו כן, פטסלי תכהן בוועדת הביקורת של החברה כיו"ר הוועדה ובוועדת המינויים והממשל התאגידי של החברה.
"בכל 12 השנים האחרונות קרן הייתה מנהיגה חזקה ומעוררת השראה בפיוניר", אמר סקוט גאליט, מנכ"ל פיוניר. "קרן מעורבת בהנעת הצמיחה שלנו ברחבי העולם, בנתינת שירות בהתלהבות ובהתמדה ללקוחותינו, ואף לקחה חלק משמעותי בעיצוב התרבות הארגונית שמגדירה אותנו. הדחף הבלתי נלאה של קרן, בשילוב גישתה למנהיגות, עזרו לנו לשמור על האנרגיה, הרוח והערכים המיוחדים כל כך של פיוניר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה