כסף וצרכנות
השפעת הבינה המלאכותית על מכירות בשווי 311 מיליארד דולר
שבוע המכירות והמבצעים Cyber Week, השבוע בין בלאק פריידי לסייבר מאנדיי, צפוי להניב מכירות גלובליות של 311 מיליארד דולר כך צופה סיילספורס המובילה העולמית ב- CRM. כמה תשפיע הבינה המלאכותית על המכירות, ומה הם שיעורי ההנחות הצפויים?
לקראת שבוע המכירות Cyber Week, השבוע בין בלאק פריידי לסייבר מאנדיי, מפרסמת סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM, את התחזיות.
הדו"ח מבוסס על סקר שנערך בקרב למעלה ממיליארד וחצי צרכנים בקרב 89 מדינות. הדו"ח חושף כי שבוע הסייבר הקרוב צפוי להניב מכירות גלובליות של 311 מיליארד דולר, כאשר השימוש בבינה מלאכותית וסוכנים אוטונומיים אמורים להשפיע על עד 19% מההזמנות הללו.
מהדו"ח עולה כי מתחילת אוקטובר, קמעונאים דיגיטליים המשתמשים בבינה מלאכותית וסוכנים אוטונומיים הגדילו את ערך ההזמנה הממוצע שלהם ב-7% בהשוואה לאלו ללא הטכנולוגיה ($117 לעומת $109). בינה מלאכותית וסוכנים אוטונומיים היו אחראים על 17% מההזמנות העולמיות על ידי שימוש בהמלצות מותאמות אישית, מבצעים ממוקדים ושירות לקוחות חכם יותר.
קמעונאים שמשתמשים בסוכנים המופעלים על ידי בינה מלאכותית במהלך זמן זה גם הכפילו את המעורבות בשירות הלקוחות, וטיפלו מהר יותר במקרים מורכבים שכן 30% מהצרכנים מעדיפים סוכנים אוטונומיים על מנת לקבל שירות מהיר יותר.
"לסוכנים אוטונומיים יש פוטנציאל לשנות את עונת הקניות על ידי סיוע לקמעונאים לספק שירות מותאם אישית, בזמן, ויעיל לצרכנים", אמר לירן שכטר סמנכ"ל פתרונות דיגיטל בסיילספורס ישראל. "כיום ישנה הזדמנות גדולה לקמעונאים דיגיטליים להשתמש בבינה מלאכותית בשביל לייצר קניינים דיגיטאליים אישיים שעוזרים לצרכנים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים ולהמשיך להפוך את הרכישה לקלה".
סיילספורס צופה ארבע מגמות מרכזיות במהלך שבוע הקניות הקריטי ביותר של השנה: בינה מלאכותית וסוכנים ישפיעו ככל הנראה על 19% מההזמנות של שבוע הסייבר, ויהוו 61 מיליארד דולר במכירות גלובליות. מכירות שבוע הסייבר צפויות להגיע ל-311 מיליארד דולר ברחבי העולם, המהווים 23% מכלל הרכישות לחגים ב-2024, ו-75 מיליארד דולר בארה"ב.
ההנחות הממוצעות צפויות להגיע לשיא של 28% ברחבי העולם ו-30% לארה"ב, מה שיביא לצמיחה של 5% במכירות בשנה שעברה. שיעורי הנחות מובילים בעולם צפויים ב: יופי ואיפור - 38%, טיפוח עור - 33%, הלבשה כללית - 33%.
המובייל משתלט: הזמנות מהנייד יהוו 70% מהמכירות, מונעות על ידי חוויות שירות טובות יותר On the go בשנים האחרונות, ומציגות הזדמנות המרה חדשה עם סוכני בינה מלאכותית באפליקציות להעברת הודעות לנייד.
עוד ב-
בנוסף, סקר אחר שנערך לאחרונה על ידי סיילספורס מצא כי 45% מהצרכנים העולמיים מחכים לבצע רכישות עד לשבוע הסייבר, החל מה-26 בנובמבר, כדי לנצל את המבצעים הטובים ביותר של העונה. זה מצביע על הזדמנות לקמעונאים לנצל את ההתרגשות של הקונים ולהניב המרה גדולה יותר עם הנחות וחוויות שירות לקוחות מונעות סוכני AI אוטונומיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה