השוק

ריהאנה פותחת עסק חדש ומגייסת 125 מיליון דולר

הזמרת לשעבר פותחת סבב C בגיוס של 125 מיליון דולר לחברת ההלבשה התחתונה שלה, הגיוס מגיע עם פתיחת החנות הראשונה שלה בקניון בלאס וגאס 
מערכת ice |  1
ריהאנה (צילום פייסבוק)
מותג ההלבשה התחתונה של ריהאנה, Savage X Fenty, הודיע היום (רביעי) על פתיחת החנות הראשונה שלה שתובל על ידי נויברגר ברמן כך פורסם במגזין הבינלאומי "פורבס" בשעות הבוקר. בעבר השקיעו בחברה משקיעים כמו אל קארלטון, פירמה פרטית שנתמכת על ידי תאגיד LVMH של המיליארדר הצרפתי ברנאר ארנו, אבניר, סאנלי האוס קאפיטל ומארסי ונטור פארטנרס, קרן הון הסיכון שג'יי זי הוא המייסד השותף בה. 
ריהאנה הפכה למיליארדרית לפני שנה, פורבס העריך את שווי ההון שלה ב-1.7 מיליארד דולר. עיקר העושר שלה לא הגיע מוזיקה אלא מחברת הקוסמטיקה "Fenty Beauty" ששוויה 1.4 מיליארד דולר. 270 מיליון דולר הנותרים מגיעים על פי הערכות מהעשייה המוזיקלית וחברת ההלבשה התחתונה שלה.

בפברואר האחרון, חברת הלבנים של ריהאנה גייסה 115 מיליון דולר בסבב השני, באותה התקופה החזיקה 30% ממניות המותג. לפי פורבס, הגיוס האחרון מצטרף לתמיכת ההתרחבות של החברה לתחום הקמעונאות וההתרחבות למקומות נוספים בעולם. ההכרזה על הסבב השלישי של הגיוס מגיעה כאמור עם פתיחת חנות הבוטיק הראשונה של החברה בקניון בלאס וגאס.
החברה מתכננת לפתוח ארבע חנויות נוספות ברבעון הראשון של 2022 ובסך הכל עשר עד סוף השנה. החנות הבאה תיפתח בקלבר סיטי בלוס אנג'לס (שם ממוקמת החברה), ואחריה קניון Galleria ביוסטון, קניון King of Prussia מחוץ לפילדלפיה ומרכז האופנה של פנטגון סיטי בארלינגטון, וירג'יניה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לשעבר?! היא עדיין זמרת!
    היא מלכה! 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שהיא בוחרת להגשים את עצמה בעוד מישורים של ביוטי ואופנה לא הופך אותה ללא זמרת. היא לא הודיעה שהיא פורשת מעסקי המוזיקה.
    סגור