ויראלי

ריהאנה הפכה למיליארדרית: זה השווי המטורף של הזמרת

הזמרת ריהאנה הפכה רשמית לזמרת העשירה בעולם והשתחלה לרשימת המיליארדרים של מגזין פורבס. הונה של ריהאנה נובע מאחזקות שלה במיזם הקוסמטיקה שלה ומיזם הלבשה תחתונה
מערכת ice |  1
ריהאנה (צילום פייסבוק)
ריהאנה הפכה לזמרת העשירה בעולם כשוויה צמח להיקף של מעל מיליארד דולר – 1.7 ליתר דיוק. התואר החדש והיוקרתי של ריהאנה מתלווה לכך שעל פי דירוג פורבס היא מדורגת כרגע שניה ברשימת היזמניות העשירות בעולם כשהיזמית העשירה ביותר שעוקפת אותה היא אופרה ווינפרי.
רוב הונה של ריהאנה לא מגיעה מעיסוקה במוזיקה, לפחות לא באופן ישיר. ההון הגדול של ריהאנה מגיע מהמותג שהקימה בתחום הקוסמטיקה, "פנטי בנטי". ריהאנה מחזיקה 50% משווי המותג ולפי פורבס 1.4 מיליארד דולר מהונה של הזמרת מיוחס להחזקות אלה. עוד מחזיקה ריהאנה בכ-30% מחברת ההלבשה התחתונה Savage x Fenty; שביחס לשווי החברה עומדים על שווי של 270 אלף מיליון דולר.
חברת הקוסמטיקה של ריאהנה הושקה לפני כארבע שנים כיוזמה משותפת עם תאגיד מוצרי היוקרה לואי ויטון LVMH  כשהמטרה מאחורי הקמתה היא לפנות לכלל הנשים ולכלל גווני העור, ותחת האידיאולוגיה של המותג מוצרי החברה מוצעים בסקאלת גוונים רחבה שעומדת על 50 גוונים ביניהם גוונים כהים לנשים כהות העור. כבר בשנה הראשונה למותג המוצרים זכו לפופולאריות רבה והכנסותיו עמדו על לא פחות מחצי מיליארד דולר.
 

כעת, בעקבות הצמיחה המהירה של המותג ריהאנה משתחלת אל תוך רשימת המיליארדרים של מגזין פורבס בזכות הון עצמי שעשתה בעצמה, ותחת תארים מרשימים במיוחדת. זאת על אף שניסיון נוסף שלה להקמת מיזם משותף עם לואי ויטון כשל. וזאת כאמור בזכות חברת הקוסמטיקה שהקימה שנותנת מענה נרחב לנשים בכל העולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגחעה לה כל שקל! ושתוציא שירים כבר (ל"ת)
    לכח 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור