השוק

דרמת ענק במגדל: שלמה אליהו יפרוש, זה המחליף המפתיע

דירקטוריון מגדל צפוי להתכנס מחר ולבחור במשנה לנשיאת העליון חנן מלצר לתפקיד יו״ר הדירקטוריון כשהיו״ר הנוכחי ובעל השליטה שלמה אליהו יודיע על פרישתו
ניצן כהן |  2
שלמה אליהו חנן מלצר (צילום יונתן זינדל פלאש 90 יחצ)
איש העסקים שלמה אליהו צפוי להודיע על פרישתו מתפקיד יו״ר דירקטוריון מגדל אחזקות ובמקומו צפוי להתמנות המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, חנן מלצר.
דירקטוריון מגדל יתכנס מחר (שלישי) לאשר את השינויים הדרמטיים האלה ובכל ישים קץ לחוסר הוודאות הניהולית בחברת מגדל שאינה מצליחה לייצב הנהלה בכירה מאז שרכש אליהו את השליטה בחברה.
 
בשלב הזה מעוניין אליהו להישאר כחבר דירקטוריון מגדל אחזקות אולם המהלך הזה עלול להפריע למלצר בתפקידו ולהמשיך להקרין חוסר יציבות על החברה.
נזכיר כי שלמה אליהו (בן 86) נחשב לבעל שליטה ויו״ר דירקטוריון ריכוזי מאוד עד כדי שהמנהלים תחתיו נבלעים ואינם מצליחים להישאר בתפקידם זמן מינימלי מה שגורם לחברה להתנהל בחוסר יציבות ניהולית שחייבה לא פעם את הפיקוח על הביטוח להתערב בנעשה בחברה.
המשנה לנשיאת העליון, חנן מלצר, אינו אוחז בניסיון עסקי אולם אמור להקרין יציבות על ההנהלה ולמתן את המעורבות של המפקח על הביטוח, משה ברקת, בנעשה בחברה אבל כל זה לא יצליח אם אליהו לא ייקח צעד אחד אחורה ויאפשר למנהלים לעשות את עבודתם וישמור על הפרדה בין הדירקטוריון להנהלה כך שהדירקטוריון יתמקד בניווט אסטרטגי ובקרה וההנהלה תתמקד בניהול השוטף.
לא ברור עד כמה מעוניין מלצר להיכנס לעומק הנעשה במגדל ואם ישמש כנושא משרה ייצוגי במגדל אחזקות או יכנס לעומקם של דברים אבל בכל מקרה, אם אכן יאושר המהלך בדירקרטוריון של מגדל אחזקות, הרי שמדובר בסנונית ראשונה לחזרה של מגדל להתנהלות יציבה ובריאה יותר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להוציא את הכספים שלנו ממגדל!!!! (ל"ת)
    בושה, בושה 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אליהו הציב יו"ר בובה מטעמו (ל"ת)
    צפוי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור