השוק
כרטיס אשראי חדש? זה הצעד של באפ טכנולוגיות
באפ טכנולוגיות עולה שלב ונכנסת לתחום הפינטק; משיקה כרטיס אשראי ייעודי לגיימרים, הכרטיס יאפשר לחברי מועדון באפ לצבור נקודות והטבות בכל קנייה בדומה לכרטיסי אשראי שמנפיקות חברות תעופה ורשתות קמעונאות, הכרטיס, הראשון מסוגו, יאפשר לחברי מועדון באפ לצבור נקודות והטבות בכל קנייה בדומה לכרטיסי אשראי שמנפיקות חברות תעופה ורשתות קמעונאות
חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game), שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם והונפקה השנה בבורסה בת"א, ממשיכה להאיץ את פעילותה ולהרחיב את ערוצי ההכנסה שלה. החברה מדווחת היום על השקת כרטיס אשראי לגיימרים תחת המותגBUFFPAY במסגרת שיתוף פעולה עם חברת ויזה.
בסוף השבוע האחרון ביצעה החברה השקה רשמית של כרטיס האשראי בארה"ב וזאת ללקוחות החברה בלבד כחלק מקמפיין שיווקי ייעודי לחג המולד. כמו כן, לקוחות ראשונים כבר הצטרפו לשירות BUFFPAY.
כרטיס ה-BUFFPAY, בדומה לכרטיסי האשראי של חברות תעופה ורשתות קמעונאות, מתפקד ככרטיס אשראי (דביט) לכל דבר ועניין והוא מאפשר לחברי מועדון באפ לבצע רכישות בחנויות המאפשרות תשלום בכרטיסי ויזה וכן למשוך כספים ממכשירי ATM. משתמשי פלטפורמת באפ אשר יעשו שימוש בכרטיס יוכלו ליהנות מצבירת נקודות (Buff Points) שאותן הם יוכלו להמיר במרקט פלייס של החברה במוצרים הרלוונטיים לגיימרים כמו מחשב גיימינג, חומרה ייחודית, משחקים חדשים וכד'.
מחקר של חברת סטטיסטה חושף כי בשנת 2021 כ-80% מהגיימרים בארה"ב הם מעל גיל 18 וגילם הממוצע הוא 35 רובם מחזיקים בכרטיס אשראי אחד לפחות, כאשר סך ההוצאה בכרטיס עומד על כ-1000 דולר בחודש.
עילי דה-בר מנכ"ל באפ טכנולוגיות: "השקת כרטיס האשראי הינה צעד משמעותי בהרחבת פעילותה של החברה ולראייתנו יהווה מנוע צמיחה חזק לשנים הבאות. כרטיס האשראי ישמש כאמצעי חשוב לגיוס משתמשים נוספים לפלטפורמה של באפ וככלי להגדלת נאמנותם של משתמשי הפלטפורמה הקיימים. אשר לצד זאת, הכרטיס יהווה ערוץ הכנסות ישיר נוסף לחברה שעשוי להיות בעל פוטנציאל משמעותי. אנו רואים בקהילת הגיימרים כוח קנייה מאוד חזק ומתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפעילות שלנו ולהעניק ללקוחות שלנו ערך מוסף רב ככל האפשר".
כרטיס האשראי יתמוך בהעמקת הקשר עם לקוחות החברה, ישמש כאמצעי שיווקי לגיוס משתמשים נוספים וכן יהווה ערוץ הכנסות נוסף לחברה שתהיה זכאית לעמלות שונות כתלות בשימוש הלקוח בכרטיס. החברה מעדכנת כי בשלב הבא בכוונת החברה להשיק ארנק דיגיטלי עבור חברי מועדון הלקוחות שלה, זאת כמוצר משלים לכרטיס ה- BUFFPAY.
בשבוע שעבר דיווחה החברה כי היא נמצאת בשלבי משא ומתן מתקדמים לרכישת הזכויות באפליקציית Avatar בבעלות חברה סלובקית. האפליקציה הינה רשת חברתית לגיימרים, המאפשרת למשתמשים, בין היתר, לשתף קטעי וידאו (ממשחקים בהם הם שיחקו) וכן לייצר עבורם אווטאר – פרופיל אישי/ פרסונה דיגיטלית אישית וממותגת בה הם משתמשים במשחקי וידאו. בכוונת החברה לפעול (בכפוף להשלמת הרכישה) על מנת לשלב את פעילות האפליקציה בפלטפורמת החברה ולהרחיב בכך את חוויית משתמשי הפלטפורמה ואת מגוון השימושים בה.
עוד ב-
במסגרת מתווה העסקה המתגבש, תתקשר החברה עם מייסדי האפליקציה בהסכם שירותים לפיו יעמידו המייסדים שירותי פיתוח לחברה, ויסייעו בהטמעה ושילוב האפליקציה (או פעילותה) בפלטפורמת החברה. התמורות בעסקה יכללו תשלום מזומן בהיקף לא מהותי, וכן התקשרות שוטפת עם מייסדי האפליקציה לקבלת שירותי פיתוח כאמור. כמו כן, כחלק מהתמורות תקצה החברה אופציות לא סחירות הניתנות למימוש למניות רגילות של החברה אשר יבשילו על פני שלוש שנים בשווי כולל של כ-500 אלף דולר
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה