השוק

ג'נסל בהסכם ענק: זה התאגיד הבינלאומי שיקדם את מוצריה

חברת פתרונות האנרגיה הירוקה, המנוהלת על ידי רמי רשף, חתמה על הסכם עם תאגיד שפועל ביותר מ-100 מדינות. מנכ"ל ג'נסל: "החברה נכנסת לשווקים חדשים וגדולים"
איתמר כהן |  1
רמי רשף
חברת ג'נסל, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן ואמוניה, הודיעה היום (רביעי) כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם התאגיד הבינלאומי ABB, שנסחר בבורסות בשווייץ ובארה"ב לפי שווי של כ-74 מיליארד דולר.
לפי ההסכם, תאגיד ABB - המתמחה בפיתוח וייצור של מכשירי אל-פסק וציוד נלווה, ופועל ביותר מ-100 מדינות, יקדם וישווק את מערכות גיבוי האנרגיה מבוססות המימן של ג'נסל, כשפעילות השיווק תתמקד בבתי חולים, מבנים מסחריים, רכבות, מרכזי נתונים ועוד.
במסגרת שיתוף הפעולה, ג'נסל ו-ABB יקדמו פתרון לאספקת חשמל מהימנה ורציפה לאורך זמן בעת הפסקות חשמל, וללא פליטות. הפתרון שיקודם הוא מערכת כוח גיבוי המשלבת תאי דלק של ג'נסל ומערכות אל-פסק של ABB, שמיועדת לתשתית קריטית.
רמי רשף, מנכ"ל ג'נסל, מסר כי "שיתוף הפעולה עם ABB מכניס את ג'נסל לשווקים חדשים וגדולים, בהם בתי חולים, תשתית רכבות, מרכזי נתונים ועוד, ויאפשר לג'נסל להציע את מוצריה ללקוחות ABB ברחבי העולם".
עוד ציין רשף כי "ההסכם עם ABB, לצד הסכמים אסטרטגיים נוספים שעליהם חתמנו בשנה האחרונה - עם דויטשה טלקום, TDK ו-EV Motors - יהוו את מנועי הצמיחה של ג'נסל בשנים הקרובות, במקביל לרוח הגבית שהסביבה העסקית מספקת לחברה".
ג'נסל, שסיכמה את השנה שעברה עם הכנסות של כ-324 אלף דולר בלבד ועם הפסד נקי של כ-19 מיליון דולר, נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-958 מיליון שקל. מניית החברה ירדה בשנה האחרונה ב-33.5%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה אדירה
    מדד 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם פוטנציאל עוד יותר אדיר
    סגור