השוק

ג'נסל מתחילה פיילוט להטענת רכבים חשמליים במקומות בלי חשמל

המערכות של ג'נסל יותקנו בעמדות של EV MOTORS שמיבאת לישראל כלי רכב חשמליים; המערכות של ג'נסל יותקנו במקומות בהם אין נגישות לרשת החשמל הארצית; EV MOTORS עושה שימוש ביצירת אנרגיה באמצעות מימן ואמוניה
ניצן כהן | 
רכב חשמלי בטעינה (צילום Karlis Dambrans / flickr)
ג'נסל, חתמה היום על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת EV MOTORS הישראלית, הפועלת בין היתר, בתחום כלי הרכב החשמליים. במסגרת שיתוף הפעולה תטמיע ג'נסל את המערכות שלה במערכות טעינת הרכבים ההיברידיות של EV MOTORS. החברות יתכננו ויקימו בישראל פרויקטים לטעינת רכבים חשמליים, באמצעות תחנות טעינה אוטונומיות היברידיות, המנותקות מרשת החשמל הארצית, ובמטרה להחליף גנרטורים המופעלים באמצעות דלקים פוסיליים.
הפרויקטים של ג'נסל ו-EVMOTORS הם למעשה פיילוט שיבחן את השילוב בין שתי המערכות להפיק ולספק פתרונות של חשמל נקי וללא פליטות, בתחנות טעינה להטענה של רכבים חשמליים המנותקות מרשת החשמל הארצית. בנוסף, להערכת החברה, הפרויקט צפוי למצב את החברה בשוק טעינת הרכבים החשמליים העולמי וכן עשוי לעזור לקדם את עסקי החברה בשווקי היעד של החברה, אל מול לקוחות חדשים בהתאם ליעדים ולאסטרטגיה העסקית של החברה.
שוק עמדות טעינת הרכב החשמלי הינו שוק הצפוי ליהנות מקצבי צמיחה משמעותיים בשנים הקרובות. על פי דו"ח של חברת המחקר והייעוץ Guidehouse Insights, שהתפרסם באוקטובר 2021, עד שנת 2030, צפוי שוק טעינת הרכבים החשמליים העולמי לגדול לכ-207 מיליארד דולר.
על פי ההסכם בין ג'נסל ל- EV MOTORS, בשלב הפיילוט של הפרויקט, תרכוש EV MOTORS מספר מערכות של החברה שהותאמו באופן ספציפי לצורך הטמעתן במערכות EV MOTORS, לצורך התקנתן במספר תחנות טעינה אוטונומיות, להטענה של רכבים חשמליים, המנותקות מרשת החשמל הארצית.
בכפוף להשלמת הפיילוט, ג'נסל תספק את מערכותיה באופן בלעדי בישראל ל-EV MOTORS, ו-EV MOTORS  תרכוש כמות מינימלית מוסכמת של מערכות החברה. EV MOTORS אמורה להשתמש באופן בלעדי במערכות ג'נסל בכל תחנות הטעינה שלה בישראל ככל שג'נסל תעמוד בקריטריונים הטכנולוגיים העתידיים כפי שנקבעו בהסכם השת"פ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה