השוק

סטארטאפ הבריאות הדיגיטלית הישראלי טיילורמד גייס 20 מיליון דולר

החברה שפיתחה טכנולוגיה המסייעת למטופלים בארה"ב לאתר מימון עבור טיפולים רפואיים גייסה את הסכום בהובלת זרוע ההשקעות של רשת בי"ח מהגדולות בארה"ב, הכסף יושקע בהתרחבות והרחבת המוצר
כפיר אדר | 
מייסדי טיילורמד (צילום שלומי יוסף)
חברת הבריאות הדיגיטלית (Digital Health) הישראלית TailorMed, המפתחת פלטפורמה שמסייעת למטופלים אמריקאים למצוא מימון לטיפולים רפואיים, מודיעה כי השלימה סבב גיוס של 20 מיליון דולר. סבב הגיוס הובל על ידי קרן Providence Ventures, זרוע ההשקעות של אחת מרשתות בתי החולים הגדולות בארה״ב.
כמו כן השתתפו בסיבוב אלמדה ונצ'רס (Almeda Ventures), UnityPoint Health Ventures, Triventures,  Accelmed, Sanara Ventures, Bridges Israel ו-Discount Capital. חברת TailorMed תשתמש בסכום שגויס על מנת להמשיך ולפתח את הפלטפורמה והמוצרים שהיא מציעה ולהמשיך להעמיק את החדירה שלה לשוק הבריאות האמריקאי.
החברה הוקמה מתוך חזון לסייע למטופלים ולתעשיית הבריאות להתגבר על אתגרי המימון של טיפולים רפואיים. הפלטפורמה שפותחה על ידי החברה, יודעת לזהות חולים שידם אינה משגת לממן טיפול רפואי ולקשר אותם לתוכניות מימון כמו ניצול כספי מימון ממשלתיים, תוכניות ביטוחיות, תוכניות סיוע כלכליות ועוד. עבור החולים הפלטפורמה מסייעת להפחית את העול הכלכלי והסכומים אותם הם מוציאים מכיסם עבור השירות הרפואי, בעוד הלקוחות של החברה (בתי חולים ובתי מרקחת) מבטיחים את גביית התשלום.
למספר עצום של אמריקאים אבחון של מחלה כרונית, כגון סכרת, מחלות לב, סרטן ועוד, עשוי לייצר עול כלכלי כבד, גם עבור חולים מבוטחים וגם לאלה שאינם. במקרים רבים מטופלים נמנעים או דוחים טיפולים רפואיים משום שאינם יכולים לשלם את עלות הטיפולים. על פי מחקר שפורסם לאחרונה ב-Journal of Clinical Oncology 16% מהאמריקאים חולי הסרטן שיש להם ביטוח בריאות, הפסיקו את הטיפולים הכימותרפיים שלהם מסיבות כלכליות. בנוסף המחקר מצא ש-42% מתוכם דחו או דילגו על טיפולים. מחקר אחר שפורסם לאחרונה ונערך על ידי West Health וחברת האנליטיקה האמריקאית Gallup מעלה כי 18% מהאמריקאים הבגירים, כ-46 מיליון אמריקאים, אינם יכולים לממן טיפול רפואי.
"אמריקאים רבים נמצאים בחובות לבתי החולים בעקבות טיפול רפואי" מציין שרוליק דבורסקי מנכ"ל ומייסד שותף של TailorMed. "מתוך החזון הזה הקמנו את TailorMed, אנחנו מסייעים היום למאות בתי חולים ומרפאות בארצות הברית למצוא מקורות תקציביים לטיפול בלקוחותיהם, ובכך אפילו מצילים חיים. אנו שמחים על הצטרפותם של המשקיעים החדשים למסע שלנו, ומודים לכל השותפים והקרנות שלנו על המשך התמיכה אשר מראה את המחויבות שלהם לשנות לטובה את מערכת הבריאות".
"אף אדם לא צריך לבחור בין יציבות כלכלית של משפחתו לבין טיפול רפואי מציל חיים", אמר דייויד קריאקס שותף בקרן Providence. הנתונים על כמות האמריקאים שמגיעים למצוקה כלכלית עקב קשיים במימון טיפול רפואי הגיעו לשפל מטריד. הפלטפורמה של TailorMed מבטיחה שחולים אינם נשארים מאחור אם השאלה הקשה – האם הם יוכלו להרשות לעצמם את עלות הטיפול״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה