השוק

עסקת ענק בסכום מטורף לפרסומאי הדר גולדמן

גולדמן מנסה לרכב על התוכנית של ביידן לעידוד ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת ונכנס לעסקה בסדר גודל גדול שהופכת אותו למשקיע משמעותי בתחום האנרגיה המתחדשת בארה"ב. כמה הוא השקיע? התשובה בפנים
ניצן כהן |  2
הדר גולדמן (צילום עריכה אייס)
הפרסומאי הדר גולדמן נכנס לתחום האנרגיה המתחדשת בארה"ב בהשקעה גדולה של 280 מיליון דולר. גולדמן רוכש כ-90% מחברת קורנט אנרג'י שעוסקת בתחום כמעט 30 שנה ופעילה בתחום הקמת גגות סולאריים בשדות תעופה. הרכישה מתבצעת באמצעות חברה בת של גולדמן שעוסקת בתחום.
יש לציין כי הדר גולדמן היה עד לא מכבר מהפרסומאים בוותיקים והמצליחים בישראל ולפני מספר שנים עזב את התחום ועבר לעסקים בתחילה לעסקי נדל"ן ולאט לאט התרחב לעסקים ששיאם נרשם בימים האחרונים עם הרכישה הגדולה של החברה בתחום האנרגיה הסולארית.
גולדמן נכנס לתחום האנרגיה הסולארית רגע לפני הבום הגדול שצפוי בתחום עם השקת התוכנית הגדולה של הבית הלבן לעידוד ההשקעות בתחום התשתיות בארה"ב. הנשיא ביידן, חזר עם בחירותו לנשיאות להסכם פאריז שמחייב את המדינות המפותחות להפחית את פליטת גזי החממה.
הפחתת גזי החממה הולכת יד ביד עם מעבר לייצור אנרגיה באמצעים מתחדשים שהפופולארי ביניהם הוא האנרגיה הסולארית. ביידן הכריז על הקלות במס ומתן שורה של הטבות לחברות שעוסקות בתחום. גולדמן נראה מעוניין להגדיל את היקפי ייצור האנרגיה באמצעות הפאנלים הסולריים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה עם הבית של Ian Curtis ?
    Joy Division 04/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה אמור להפוך למוזיאון . מאז נרכש לא שמעתי שהתקדם הנושא . הדר ,מה קורה ?
    סגור
  • 1.
    אני באמת לא יודע אם
    מי זה 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה משרד היה
    סגור