השוק

ZOOMIN מגייסת 52 מיליון דולר בהובלת ג'נרל אטלנטיק

מפתחת פלטפורמת הנגשת וניתוח תוכן טכני הודיעה על הגיוס במסגרת סבב גיוס C להרחבת היצע המוצרים של החברה וכניסה לשווקים חדשים ולהעמקת הפעילות באירופה ובאסיה
כפיר אדר | 
zoomin (צילום תומר יעקובסון)
ZOOMIN, המפתחת פלטפורמת הנגשת וניתוח תוכן טכני, הודיעה על גיוס של 52 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס C של החברה. סבב הגיוס הנוכחי, הובל על ידי קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Bessemer Venture Partners, Salesforce Ventures  ו-Viola Growth . הכסף שגויס יאפשר ל- Zoomin להרחיב את מגוון המוצרים שלה על רקע האצת הביקוש לפתרונות שירות עצמי ולחדור באופן אסטרטגי לשווקים חדשים.
הגיוס הנוכחי, כאמור, מגיע כארבעה חודשים לאחר הגיוס האחרון, וזאת על רקע דרישה מואצת של תאגידים וחברות למנף את הידע הטכני הקיים בארגון על מנת ליצור בידול מוצרי ועסקי ולשפר את חוויית הלקוח על בסיס הכמויות האדירות של תוכן טכני שייצרו לאורך השנים, כגון מדריכי משתמש, מאמרי ידע, חומרי הדרכה ופורומים אשר נועדו לסייע ללקוחותיהם בשלבים השונים של מסע הלקוח.
הפלטפורמה שפיתחה ZOOMIN, אשר נמצאת בשימוש ע"י ענקיות כמו Mastercard, Dell ו- McAfee, מעבדת כמויות גדולות של תכנים טכניים מכל מקור אפשרי בחברה, ומסייעת ללקוחות הקצה לקבל תשובות מותאמות אישית בכל נקודות הקצה שבהן הלקוח פוגש את החברה - פורטל הבית, אתר התמיכה, מוקד שירות הלקוחות ואף במוצר עצמו, תוך הפקה אוטומטית של תובנות והמלצות על בסיס ניתוח דפוסי צריכת התוכן והתנהגות משתמשי הקצה. החברה מתכננת להשתמש בכספים שגייסה להרחבת היצע המוצרים ולהעמקת הפעילות באירופה ובאסיה.
בשנת 2020, החברה הכפילה את כמות הלקוחות החדשים בהשוואה לשנת 2019 וראתה עלייה של למעלה מ-300% בהיקף השימוש במוצרי החברה, תוך הנגשת למעלה מ-55 מיליון תשובות טכניות ברחבי העולם בשנה החולפת. צמיחה זו משתלבת היטב בהכפלת הביקוש  לאימוץ שירות לקוחות דיגיטלי בין 2019 ל-2020 ובתחזיות לפיהן כ-60% מהעסקים צפויים ליישם פורטלים לשירות עצמי במהלך שמונה-עשר החודשים הקרובים כדי לתת מענה לדרישת משתמשי הקצה למצוא מידע באופן עצמאי, דרישה המהווה כיום כשבעים אחוזים מתעבורת האינטרנט הכוללת של תאגידים עם לקוחותיהם.
 
"ההשקעה מעידה על הביקוש הגובר בקרב חברות בכל הענפים - החל מחומרה ותוכנה ועד לשירותי בריאות, פיננסים ואף מזון מהיר. כל אלה ועוד, רוצים לספק חווית ידע מוצר אינטואיטיבית וחלקה ללקוחות הקצה שלהם", אמר גל אורון, מייסד-שותף ומנכ"ל ZOOMIN. "אנו מצפים להמשיך בתנופת המכירות שאנו חווים ולשפר באופן דרמטי את חווית הנגשת הידע שהיא למעשה היום הממשק הכי חשוב ויום-יומי של כל חברה עם משתמשי הקצה שלה".
"אנו שמחים לתמוך ב-ZOOMIN בשלב הצמיחה החשוב שלהם באמצעות הובלת סבב השקעה זה. זוהי השותפות השלישית שלנו בלבד בשוק הטכנולוגיה הישראלי המתפתח לאחר השקעות ב Appsflyer ובחברת Riskified. בג'נרל אטלנטיק, אנו מתגאים בזיהוי חברות הבונות קטגוריות חדשות ומשנות את העולם הקיים ולכן אנו רואים ב-ZOOMIN התאמה טבעית בהתחשב בקריטריוני ההשקעה שלנו", אמר אלכס קרייסס, דירקטור ומנהל גלובלי של השקעות חדשות וראש תחום צמיחה בג'נרל אטלנטיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה