השוק

Overwolf מגייסת 52.5 מיליון דולר ומשיקה פלטפורמה חדשה

חברת הגיימינג הישראלי מודיעה על סבב גיוס C של 52.5 מיליון דולר. בין היתר, החברה משיקה פלטפורמת מודים חדשה שתשמש את מפתחי המשחקים להעלאת ומכירת מודים שנוצרו על ידי משתמשים
אביחי דלאל | 
אוברוולף (צילום אוברוולף)
חברת הגיימינג הישראלית Overwolf הודיעה אמש (שלישי) על גיוס של 52.5 מיליון דולר כחלק מסבב גיוס C של החברה, ומשיקה את פלטפורמת CurseForge Core, פלטפורמת המודים החדשה תשמש את מפתחי המשחקים לאפשר לקהילות השחקנים שלהם לבנות מודים לתוך המשחק ישירות.
הכסף של הגיוס ישמש לשיפור ופיתוח יכולות יצירת הכלים עבור מפתחי התוספים למשחקי המחשב. בנוסף, ישמש גם ליצירת כלים חדשים, הזדמנויות והשקעות בקהילת המפתחים והגיימינג העולמי. הגיוס הנוכחי מגיע לאחר רכישת פלטפורמת המודים CurseForge, מאגר המודים הגדול בעולם למשחקי וידאו הכולל מודים למשחקים כמו World of Warcraft ו-Minecraft מענקית הסטרימינג Twitch בשנה החולפת. CurseForge Core תאפשר לחברות המפתחות משחקים לתת לקהילות השחקנים שלהן לייצר, להעלות ולנהל מודים באופן מובנה. עם פלטפורמת CurseForge Core, אוברוולף למעשה לוקחת אחריות על כל הניהול, הבקרה והאופרציה של התוכן וכן על מערך התשלומים ליוצרי התוכן. באופן כזה, מפתחות המשחקים יכולות בקלות להנות מתוכן רב שמיוצר על ידי הקהילה, ללא שום עלויות נוספות.
אורי מרשנד, מנכ"ל Overwolf ומייסד-שותף אמר: "אנו בעיצומה של מגמה חדשה בתחום הגיימינג, יותר ויותר שחקנים משתמשים במודים ואפליקציות שנוצרו על ידי משתמשים אחרים, וזאת לאחר שנה בה תחום הגיימינג לא הפסיק להגיע לגבהים חדשים. ככל שיש למשחק יותר תוכן והתאמה אישית, כך הסיכוי שגיימר ימשיך לשחק בו ובכך להאריך את אריכות החיים של המשחק וליצור ערך מוסף עבור מפתחי משחקים ותחום הגיימינג בטווח הארוך. על ידי CurseForge Core, אנו מאיצים את התוכן שנוצר על ידי קהילת הגיימינג בצורה בטוחה וחלקה במשחקים קיימים וחדשים וכך מאפשרים האצה משמעותית של מגמות חדשות בתחום. בגיבוי המשקיעים הבולטים ביותר בשוק, אנו בטוחים שפלטפורמת Overwolf בנתה את הבסיס לעידן חדש של יצירת משחקי AAA."
אוסקר נבארו, ראש מחלקת פיתוח עסקי בחברת יוביסופט אמר כי: "אוברוולף מפתחת את הגביע הקדוש של פלטפורמות התוכן המיוצר על ידי משתמשים – גם מהצד של חברות המשחקים וגם מהצד של המשתמשים, יוצרי התוכן עצמם. פיתוח זה מאפשר לחברות משחקים גדולות כמונו, לאפשר יצירת מודים באופן מוסדר, מבוקר, בטיחותי, ורווחי; זה משנה את כל חוקי המשחק עבור החברות ועבור יוצרי התוכן"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה