השוק

אבי גבאי עושה מהפכה בפרטנר: זו החטיבה החדשה שהוקמה

קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה על הקמת חטיבה קמעונאית שתשלב את פעילות הסחר והחנויות תחת יחידה אחת. בראש החטיבה תעמוד רוני אראל-גינזבורג. המנכ"ל אבי גבאי סיפר על המהלך של החברה: "תשפר את האפקטיביות של הפעילות ותוביל לצמיחה"
מערכת ice | 
אבי גבאי, רוני אראל-גינזבורג (צילום כפיר סיוון, ינאי יחיאל)
קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום (שלישי) על הקמת חטיבה קמעונאית שתשלב את פעילות הסחר והחנויות תחת יחידה אחת. בראש החטיבה תעמוד רוני אראל-גינזבורג, שניהלה בשנה וחצי האחרונות את אגף סחר וציוד קצה בפרטנר, תחת דגנית קרמר המשנה למנכ"ל. 
על פי פרטנר, שילוב הקמעונאות של פרטנר תחת סמנכ"ל נועד לשפר את האפקטיביות של הפעילות ולהוביל לצמיחה בתחום. בדוחות הכספיים האחרונים של החברה ניכרת מגמה חיובית בתחום ציוד הקצה, עם גידול בהכנסות ושיפור הרווחיות. כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר בתחום, מגדילה החברה את נקודות הריטייל ברחבי הארץ ומתמקדת במכירה של מוצרים המשרתים את צרכי התקשורת של  הלקוחות.  
רוני הובילה בפרטנר מספר מהלכים במטרה לספק מענה כולל ומקיף ללקוח ולהעמיק עמו את  הקשר: השקת שירות התיקונים הייחודי Care Private – הכולל מסלול ייחודי של תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת וללא השתתפות עצמית; אפשרות מעקב פשוטה ודיגיטלית אחר  סטטוס מכשיר שבתיקון; קבלת תמיכה בשירות WhatsApp והענקת 3 שנות אחריות ברכישת  מכשיר חדש. 

רוני אראל-גינזבורג. צילום: ינאי יחיאל
רוני בעלת ניסיון נרחב בעולם הריטייל, שימשה בתפקידה הקודם כמנהלת המותג הפרטי life מבית  סופר פארם. היא הובילה את בניית האסטרטגיה והשפה התקשורתית של המותג.
לפני כן, כיהנה בין היתר כסמנכ"לית השיווק של Under Armour ישראל וכסמנכ"לית השיווק של אופיס דיפו ישראל. לרוני תואר ראשון בכלכלה ומנהל  מהמכללה למנהל, שם שימשה לאורך שנים גם כמרצה, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. 
מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, מסר אחרי הקמת החטיבה החדשה: "החטיבה החדשה תשפר את האפקטיביות של הפעילות ותוביל לצמיחה. היכולות והניסיון של רוני יאפשרו את מימוש הפוטנציאל שלנו בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה