השוק

רמי לוי ישבור את השוק? תכנית הענק שלו נחשפת

ברשת "רמי לוי תקשורת" מבטיחים במסגרת האסטרטגיה הרשתית לשמור על רמת מחירים זולה, ובאותו הזמן להיות בקדמת הטכנולוגיה והשירותים ללקוחות כשהם מכוונים גם להגדלת כמות המנויים לחצי מיליון מנויים בתוך שלוש שנים בלבד וכן להשיק אפליקציה לראשונה
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
במסגרת מצגת המשקיעים של רמי לוי, גם בזרוע 'רמי לוי תקשורת' מתוכנן שינוי מהותי, עם השקתה של אפליקציה חדשה לשירות עצמי והתחברות לשירותי החברה, בכך גם לוי נכנס לזירה שעוד לא היה בה בתחום התקשורת ומתחרה במגרש נוסף נגד הרשתות המתחרות.
במקביל, ברשת מבטיחים במסגרת האסטרטגיה הרשתית לשמור על רמת מחירים זולה, ובאותו הזמן להיות בקדמת הטכנולוגיה והשירותים ללקוחות כשהם מכוונים גם להגדלת כמות המנויים לחצי מיליון מנויים בתוך שלוש שנים בלבד.

במקביל, הוא מכוון להגדיל את מגוון המוצרים והאביזרים אשר נמכרים בחנויות החברה ברחבי הארץ וכן גם בחננות האינטרנט, עוד הוא מתחייב במצגת לשמור על מצוינות בשירות לטובת הלקוחות.
במקביל, בכנס המשקיעים שנערך במרכז רמי לוי במודיעין, שבו הציגה יפית לוי, מנכ"לית משותפת של החברה, את התוכנית האסטרטגית החדשה. זהו אירוע משמעותי עבור רמי לוי, שמסמן את הצעד הראשון של יפית בתפקידה החדש מאז מינויו.
אחת הנקודות המרכזיות שציינה יפית היא השקת כרטיס האשראי המשותף של רמי לוי וישראייר, שנושא את השם SUPER FLY. היא הסבירה כי מדובר במנוע צמיחה חשוב עבור הרשת, שעתיד לחזק את הקשרים עם לקוחות ולהרחיב את ההיצע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה בכל (ל"ת)
    טלי 11/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור