השוק
רמי לוי ישבור את השוק? תכנית הענק שלו נחשפת
ברשת "רמי לוי תקשורת" מבטיחים במסגרת האסטרטגיה הרשתית לשמור על רמת מחירים זולה, ובאותו הזמן להיות בקדמת הטכנולוגיה והשירותים ללקוחות כשהם מכוונים גם להגדלת כמות המנויים לחצי מיליון מנויים בתוך שלוש שנים בלבד וכן להשיק אפליקציה לראשונה
במסגרת מצגת המשקיעים של רמי לוי, גם בזרוע 'רמי לוי תקשורת' מתוכנן שינוי מהותי, עם השקתה של אפליקציה חדשה לשירות עצמי והתחברות לשירותי החברה, בכך גם לוי נכנס לזירה שעוד לא היה בה בתחום התקשורת ומתחרה במגרש נוסף נגד הרשתות המתחרות.
במקביל, ברשת מבטיחים במסגרת האסטרטגיה הרשתית לשמור על רמת מחירים זולה, ובאותו הזמן להיות בקדמת הטכנולוגיה והשירותים ללקוחות כשהם מכוונים גם להגדלת כמות המנויים לחצי מיליון מנויים בתוך שלוש שנים בלבד.
במקביל, הוא מכוון להגדיל את מגוון המוצרים והאביזרים אשר נמכרים בחנויות החברה ברחבי הארץ וכן גם בחננות האינטרנט, עוד הוא מתחייב במצגת לשמור על מצוינות בשירות לטובת הלקוחות.
עוד ב-
אחת הנקודות המרכזיות שציינה יפית היא השקת כרטיס האשראי המשותף של רמי לוי וישראייר, שנושא את השם SUPER FLY. היא הסבירה כי מדובר במנוע צמיחה חשוב עבור הרשת, שעתיד לחזק את הקשרים עם לקוחות ולהרחיב את ההיצע.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.בהצלחה בכל (ל"ת)טלי 11/2024/01הגב לתגובה זו0 0סגור