כסף וצרכנות

הבת של רמי לוי יורה: "לא מפחדת מקארפור וספאר"

סמנכ"לית השיווק של רשת 'שיווק השקמה' שהיא גם בתו של רמי לוי, סיפרה: "אנחנו תמיד נרחיב את המותג הפרטי, ואנחנו מרחיבים אותו גם ברגעים אלה, בלי קשר אליהם ולכל המתחרים, זה חלק ממנוע הצמיחה שלנו, חלק מהאוויר, אנחנו עובדים בלחץ"
מערכת ice |  4
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני Avi Roccah)
אולי היא נמצאת לרוב מאחורי הקלעים, אבל יפית לוי, בתו של איש העסקים רמי לוי, היא גם סמנכ"לית השיווק של הרשת המשפחתית, רמי לוי שיווק השקמה ומזמן לא רק הבת שלו. בראיון לישראל היום היא חושפת את העבודה ואת כל הפרטים שלא כולם יודעים.
תחילה התייחסה לחשיבות המותג הפרטי: "כולנו רואים שמחירי חומרי הגלם עלו - הסוכר, הקמח, הדברים הבסיסיים - אז אני בטוחה שזה בלתי נמנע, אבל ההעלאה צריכה להיות הוגנת. יש עדיין מוצרים של יוניליוור שלא נמצאים על המדף. לאט־לאט הם התחילו להיכנס, ואנחנו מבטיחים שלא תהיה העלאת מחירים דרמטית כמו שהם רצו מלכתחילה. עדיין המלחמות עם הספקים נמצאות מאחורי הקלעים. היום אנחנו יבואנים, ואנחנו יודעים מה העלויות ומביאים חומרי גלם ויוצרים מוצרים, אז אנחנו יודעים מה עלה וכמה עלה. אנחנו יודעים על מה להתעקש ועל מה לא להתעקש. זה שם תמיד".

עוד הוסיפה: "פעם המותג הפרטי היה אלטרנטיבה ללקוחות שהיו רוצים לחסוך, וזו היתה עוד תחרות על המדף. היום זה הפך להיות מוצר על המדף שהוא מתבקש, שהלקוח צריך אותו, וגם כאלטרנטיבה לספקים מובילים, כי יכולים להיות ריקולים גדולים - כמו שהיו עכשיו לסנפרוסט ולשטראוס. כמו כן, צריך אלטרנטיבות על המדף גם בגלל המציאות שאנחנו חיים בה. אנשים הצטמצמו מאוד בגלל המצב הכלכלי שלהם, אז קודם כל הם ניגשים להוצאות השבועיות - המזון, למשל, שזו הוצאה שהם יכולים לשלוט בה. בארנונה ובחשמל הם לא יכולים לשלוט".
על הכניסה של ספאר וקארפור: "אני חושבת שרמי לוי הביאה את התחרות, אז אני פחות חוששת. תחרות בשבילנו היא מנוע צמיחה. זו המהות של רמי לוי. אנחנו תמיד נרחיב את המותג הפרטי, ואנחנו מרחיבים אותו גם ברגעים אלה, בלי קשר אליהם ולכל המתחרים, זה חלק ממנוע הצמיחה שלנו, חלק מהאוויר, אנחנו עובדים בלחץ".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הטמטום לא כואב.
    ותיק במשחק. 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשאלו את חסרת התאים האפורים. הבנה מסחרית של יעה משומש. אם לא הייתה בתו של הייתה מקסימום אחראית על הנקיון בסניפים תלמדי מה מרכיב את סל מוצרי הבית של קרפור ותתחילי להבין כיצד רשת עולמית בונה עתיד לתפארת ומוצרי על.
    סגור
  • 3.
    מחירים
    שרית 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ועוד איך אתם צריכים לפחד תורידו מחירים
    סגור
  • 2.
    סניף ביג ב”ש למה??
    קלודין 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה היה המקום הכי אהוב על אימי חונים נכנסים קונים נהנים עכשיו זה טרמינל מגוחך כל המבוגרים יברו ליוחננוב למי איכפת
    סגור
  • 1.
    אנחנו נרוויח
    חחחחח 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מאמינה לה יהיה תחרות ורמי לוי יאלץ להרוויח טיפה פחות
    סגור