רכילות עסקית

רמי לוי במהלך מרגש בכל הסופרמרקטים: מה החלק שלכם?

בקנייה של שוקולד צ'יפס/עוגה בחושה תתרום הרשת לעמותת "Sonshine", לקראת יום הולדתו של הנער החטוף גיל-עד שער כל מי ירכוש ברשת את המוצרים הללו, הרשת תעביר חלק מהסכום לעמותת Sonshine
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום מקאן אריקסון)
רשת "רמי לוי שיווק השקמה" נרתמת לסיוע לעמותת "Sonshine" שהוקמה ע"י אימו של גיל-עד שער ז"ל שנרצח בפיגוע המפורסם של שלושת הנערים בשנת 2014 שהוביל לאחד המבצעים המורכבים ביותר ברצועת עזה.
במסגרת המהלך, בקנייה של שוקולד צ'יפס/עוגה בחושה תתרום הרשת לעמותת "Sonshine", לקראת יום הולדתו של גיל-עד שער כל מי ירכוש ברשת את המוצרים הללו, הרשת תעביר חלק מהסכום לעמותת Sonshine.

הרעיון במהלך החדש בו הסכימה הרשת לקחת חלק, הינו "להפנות אנשים לאפות עוגות ולחלק אותם לשכנים, חברים ובעיקר לאנשים שלא מכירים כדי לעשות מתוק בלב לכל אחד".
אגב, רק לאחרונה בבדיקת סלי הקניות לקראת חנוכה, הרשת של איש העסקים הייתה הזולה ביותר, כאשר בעוד רמי לוי היה בפסגה, היקרה ביותר היא מגה בעיר. הפער מגיע ל-16% בסך הכל כמו בבדיקה הקודמת, הפער בין הרשת העירונית הזולה מחסני השוק בסיטי  והיקרה- מגה בעיר עומד על 9%, הפער בין רשתות  הדיסקאונט  עמד על 7%. רמי לוי היא הרשת הזולה, וויקטורי- היקרה בקטגוריה זו. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מלאך
    אלי 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הברכה של רמי לוי שהוא בן אדם עם לב ענק תלמדו ממנו היה לכם ברכה חזק ואמץ ותבורך מפי עליון
    סגור
  • סתום
    חני 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שונאת את אלו שמורידים את הראש האשה צודקת רמי לוי הוא איש נחמד מנגד הסחורה שלו ישנה ולא טריה מה שכן הסופר והמכסנים השירותים הכל נקי ומסודר האחרים על הפנים זהירות
    סגור
  • 3.
    רמי לוי
    דנה 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קניתי תפוחי אדמה של משק הררי לפני שבוע בשק של 3 קילו כשחתחתי את התפוחי אדמה הכל היה שחור בפנים זה קרה לי פעם שנייה רמי לוי מוכר זבל תזהרו גם הגבינות שלו והמעדנים התאריך קצר מאד תאריל של יומיים מאז הרכישה תבדקו טוב תאריכים למוצרי חלב.
    סגור
  • 2.
    אין על רמי לוי! (ל"ת)
    שי 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ישראבלוף
    רועי 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשו טובה. כל החברות העשירות. תפסיקו להתרים אותנו, הצרכנים העניים, תתרמו לנו תורידו מחירים. מה זה החרטא הישראבלוף הזה
    סגור