השוק

איש העסקים הישראלי נסחט באיומים: כך נשדד בעשרות אלפי שקלים

תושב שכונת ג׳ואריש ברמלה נעצר בשל חשד לסחיטה באיומים של איש עסקים תושב אזור ירושלים. על פי החשד, הוא שלשל לכיסו עשרות אלפי שקלים שנסחטו תוך איומים מאותו קורבן. הוא נכלא, ויובא בפני בית המשפט לדיון הארכת מעצרו
מערכת ice | 
החשוד בסחיטה (צילום דוברות משטרת ישראל)
במסגרת טיפול נחוש כחלק ממבצע ׳בלימת חירום׳ לגביו הכריז מפכ"ל המשטרה, רנ"צ דני לוי, נעצר אמש (שלישי) לחקירה תושב שכונת ג׳ואריש בעיר רמלה שמרכז הארץ, שעמדה במוקד של פשיעה חמורה במיוחד בישראל בחודשים האחרונים שהגיעה לשיאה עם פיצוץ הרימון במרכז העיר שהביא להירצחם של 4 בני אדם חפים מפשע, זאת בשל חשד לסחיטה באיומים של איש עסקים תושב אזור ירושלים.
במסגרת חקירת עבירות סחיטה באיומים כלפי איש עסקים תושב אזור ירושלים, חקירה המתנהלת בימים האחרונים על ידי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון במחוז ירושלים, אותו חשוד נעצר אתמול בשעות הלילה החשוד במעשה והועבר לחקירה. 
על פי החשד, מאחורי עבירות הסחיטה באיומים של איש העסקים מירושלים, עומד תושב שכונת ג׳ואריש ברמלה בשנות ה-40 לחייו. כמו כן, להערכת חוקרי יל"פ ציון שלשל החשוד לכיסו במעשיו אלו, סכום של עשרות אלפי שקלים שנסחטו תוך איומים מאותו קורבן. בסיום חקירתו אמש החשוד נכלא, והבוקר הוא יובא בפני בית המשפט השלום ירושלים לדיון הארכת מעצרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה