השוק

רמי לוי בהודעה חריגה: זה מה שישראייר תעשה הערב ב-22:15

ישראייר טענה לאור הביקושים הגדולים כי תפעיל בערב יום שני ה-30/10 בשעה 22:15 טיסה בכיוון אחד בלבד תל אביב אתונה במחיר של 299 דולר, וניתן להזמין כרטיסים באתר החברה ואצל סוכני נסיעות. ישראייר ממשיכה לעשות את כל המאמצים לתגבור לוח הטיסות  שלה
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
ישראייר פועלת במהרה. על רקע ביטולי הטיסות של חברות תעופה רבות מישראל ואליה בעקבות המתיחות הביטחונית, חברת התעופה ישראייר, בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, הוציאה גם היום (שני) הודעה חשובה לנוסעים, בעקבות ביטול הגעתם של רוב חברות התעופה הזרות לארץ .
ישראייר טענה לאור הביקושים הגדולים  ישראייר תפעיל בערב יום שני ה 30/10 בשעה 22:15 טיסה בכיוון אחד בלבד תל אביב אתונה במחיר של 299 דולר, ניתן להזמין באתר החברה ואצל סוכני נסיעות. ישראייר ממשיכה לעשות את כל המאמצים לתגבור לוח הטיסות  שלה

במסגרת זו, הודיעה החברה על דרמה לא קטנה, אחרי שנרתמה לבצע טיסת חילוץ של מאות תלמידי בית ספר תיכון ישראלים, שנתקעו במסע לפולין, והביאה אותם ארצה לישראל. עד סיפרה כי ישראייר אף נרתמת לסייע ככל האפשר לחיילים בסדיר קבע ומילואים.
בתוך כך, בהודעה השבוע ישראייר הודיעה שתפעיל כ-50 טיסות, למעט אחת שבוטלה עקב לחץ צוותים זרים. ישראייר מקפידה על רמת מחירים קבועה מיעדי לרנקה ואתונה לטובת הבאת ישראלים רבים שטיסותיהם בוטלו ע"י חברות זרות.

עלות כרטיס בכיוון אחד בקו תל אביב - לרנקה/ לרנקה - תל אביב  עד 249 דולר, עלות כרטיס בכיוון אחד תל אביב -אתונה /אתונה תל אביב עד 349 דולר. מחירי הטיסות הינם ליציאות עד ה 13.10.24 וחזרות עד 21.10.24.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה