השוק

מייסד שותף בטראמפ מדיה נפטר ממניות בשווי 100 מיליון דולר

אנדי ליטינסקי, מייסד שותף של  טראמפ מדיה ומתחרה לשעבר בתוכנית הריאליטי של דונלד טראמפ "המתמחה", מכר את רוב המניות שלו בחברת המדיה של טראמפ. שווי של המניות שנמכרו מוערך בכמאה מיליון דולר
שרון בירקמן | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
לפי מסמכים שפורסמו ביום חמישי, חברת ההשקעות United Atlantic Ventures (UAV) של המשקיע אנדי ליטינסקי מחזיקה כעת רק במאה מניות בשווי של כ-1,400 דולר של חברת המדיה של דונלד טראמפ, Trump Media & Technology Group. זאת, לאחר שבסוף מרץ החזיקה בכ-7.5 מיליון מניות, כ-5.5% ממניות החברה, בשווי של יותר ממאה מיליון דולר. ליטינסקי היה מתמודד בתוכנית "המתמחה" של טראמפ.
טראמפ מחזיק ב-114.75 מיליון מניות בטראמפ מדיה. באמצע מאי שוויון הוערך ב- 6.2 מיליארד דולר. המניה צנחה בשבועות האחרונים והגיעה לשפל חדש מוקדם יותר השבוע. שווי מניותיו של טראמפ עומד כעת על כ-1.6 מיליארד דולר.

אנדי ליטינסקי, מחזיק בבעלות על  UAV יחד עם שותף נוסף. השניים סייעו להוציא לפועל של המיזוג שאיפשר לטראמפ מדיה להפוך לציבורית במרץ. ה-BBC מדווח כי השניים הגו את הרעיון לרשת החברתית Truth Social, לאחר שטראמפ הורחק מטוויטר בעקבות אירועי הפריצה לקפיטול ב-6 בינואר.
ליטינסקי, בוגר אוניברסיטת הרווארד, היה המתחרה הצעיר ביותר בתוכנית הריאליטי של טראמפ "המתמחה" בשנת 2004, כשהיה בן 23 בלבד. לפי דיווח של רויטרס מ-2015, לאחר התוכנית ליטינסקי מונה לתפקיד מנהל פרויקטים בארגון של טראמפ למרות שפוטר במהלכה.
באפריל השנה טראמפ הגיש תביעה נגד ליטינסקי ומוס, בטענה שקיבלו החלטות "פזיזות ובזבזניות" ו"נכשלו באופן מוחלט בכל צעד ושעל" במהלך פיתוח החברה. לפי דיווח ב-CNN, התביעה ביקשה להחזיר לידי טראמפ 8.6 מיליון מניות של טראמפ מדיה בשווי של כ-444 מיליון דולר באותה תקופה, שהשניים קיבלו באמצעות חברת UAV. השניים הגישו בעבר תביעה משלהם נגד טראמפ, בטענה שתכנן לדלל את חלקם בחברה לאחר סיום תקופת הנעילה שלאחר המיזוג, ב-19 בספטמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה