השוק

קנס ב-150 מיליון שקל: זו החברה הישראלית שמסתבכת בענק

חברת נגה הישראלית, דורשת מ-PTS, השותפה שלה במתקן האגירה השאובה בגלבוע, 72 מיליון שקל לאחר השבתת המתקן לתקופה ארוכה של כשנה. להערכתה, החברה שבבעלות שיכון ובינוי וג'נריישן, תקבל קנס עצום של 150 מיליון שקל
מערכת ice | 
בורסה בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת נגה הישראלית, דורשת מ-PTS, השותפה במתקן האגירה השאובה בגלבוע, 72  מיליון שקל לאחר השבתת המתקן לתקופה ארוכה. כך על פי הודעה שהוציאה אתמול (ראשון) חברת שיכון ובינוי אנרגיה, שהשקיעה בפרויקט יחד עם ג'נריישן.
על פי "דה מרקר", חברת נגה שמנהלת את רשת החשמל בפרויקט המדובר, שלחה מכתב לחברת PSP שמוחזקת בידי שיכון ובינוי וג'נריישן. על פי הערכת החברה, PSP צפויה לקבל קנס עצום של 150 מיליון שקל.
הסיבה לכך היא העובדה שהחברה לא עמדה בדרישת המינימום של זמינות החלה על מתקן האגירה השאובה בגלבוע, ובנוסף על כך לא עמדה ברישיון היצרן שקיבלה. החברה השביתה למעשה את  את מתקן האגירה השאובה למשך שנה שלמה, זאת לצורך ביצוע תיקונים, והחזירה אותו לפעילות מלאה אחרי שנה כאמור. 
כזכור, רק לאחרונה נודע כי דירקטוריון החברה הממשלתית "נגה", המנהלת את מערכת החשמל הארצית, דן בהדחת המנכ"ל שאול גולדשטיין, עקב התבטאותו שעוררה סערה במדינה אודות המוכנות למלחמה שתפסיק את החשמל בישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה