השוק

זו החברה האמריקאית שמגבירה את הפעילות בישראל למרות המלחמה

חברת מסדי הנתונים אירוספייק דיווחה על זינוק בהכנסות השנתיות החוזרות שלה; החברה השלימה סבב גיוס של 114 מיליון דולר; מגבירה את הפעילות בסניף הישראלי: "האקוסיסטם הטכנולוגי כאן חזק ויציב"
מערכת ice | 
עמי אהרונוביץ (צילום עזרא לוי, shutterstock)
אירוספייק (Aerospike) מדווחת על זינוק בהכנסותיה. החברה מנהלת מרכז מחקר ופיתוח בישראל לצד פעילות מכירות. ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) צמחו ביותר מ-50% בהשוואה לשנה שעברה. הצמיחה מגיעה בעקבות עלייה בביקוש לאפליקציות בינה מלאכותית המצריכות עיבוד נתונים בזמן אמת ובנפחים גדולים, לצד שמירה על עלויות נמוכות ויעילות תפעולית. הפתרונות של החברה מאפשרים להפחית משמעותית את עלויות התשתית בהשוואה לפתרונות מסורתיים מבוססי זיכרון (RAM).
מוקדם יותר השנה, אירוספייק השלימה סבב גיוס של 114 מיליון דולר. בנוסף, החברה דורגה על ידי מגזין DB-Engines במקום השני במסדי נתונים וקטוריים ובמקום השלישי במסדי נתונים מבוססי גרף.

על אף המלחמה המתמשכת, אירוספייק ממשיכה להגביר את הפעילות שלה גם בסניף הישראלי. ״ישראל מהווה את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר שלנו״, אומר עמי אהרונוביץ׳ מנהל הפעילות בישראל. ״האקוסיסטם הטכנולוגי כאן חזק ויציב, גם בתקופות מאתגרות כמו זו שאנחנו חווים כרגע. אירוספייק ישראל מתכוונת להמשיך לשרת את חברות הטק הגדולות בישראל ולצמוח עם חברות נוספות, כדי לאפשר סקייל וביצועים בזמן אמת לחברות הצומחות בישראל״. 
אירוספייק (Aerospike), היא חברת מסדי נתונים אמריקאית המתמחה ב-NoSQL. החברה עוסקת בניהול מערכות נתונים בהיקפים גדולים וביצועים גבוהים, תוך שמירה על עלויות נמוכות ויעילות תפעולית. בין לקוחותיה חברות ישראליות מובילות כמו פלייטיקה, איירון סורס, אפספלייר, וויקס, פורטר ו-ווקמי, המשתמשות בטכנולוגיה שלה לניהול נתונים במערכות קריטיות הפועלות בזמן אמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה