השוק

ולנס סמיקונדקטור בהישג ענק: כך תרוויח עשרות מיליוני דולרים

חברת "ולנס סמיקונדקטור" מודיעה על זכייתה בשלושה פרויקטים של יצרניות רכב מובילות באירופה עם עם ערכת שבבי ה- VA7000 תומכי תקן  MIPI A-PHY. גדעון בן צבי, מנכ"ל ולנס סמיקונדקטור: "ידענו כי ההשקעה שלנו בתעשיית הרכב היא תהליך ארוך טווח, ואנו מרוצים מאד שהאסטרטגיה שלנו מניבה תוצאות"

מערכת ice | 
גדעון בן צבי (צילום יחצ)
חברת "ולנס סמיקונדקטור", ספקית מובילה של שבבים לתקשורת מהירה בתעשיות האודיו-וידאו והרכב, הודיעה היום (שלישי) כי זכתה בשלושה פרויקטים של יצרניות רכב מובילות באירופה עם ערכת שבבי ה- VA7000 תומכי תקן MIPI A-PHY.
אותו הישג מרשים מחזק את מעמדה של חברת "ולנס סמיקונדקטור" כספקית מפתח של פתרונות תקשורת מהירה למערכות ADAS, ואף מחזק את תקן MIPI A-PHY, המבוסס על הטכנולוגיה של ולנס, כתקן המוביל בתעשייה לתקשורת וידאו במכונית.
שלוש היצרניות, השייכות כולן לקבוצה אחת של מותגי רכב, מתכננות להטמיע את ערכות השבבים של ולנס בדגמים מסוימים שיחלו לעלות על הכביש בשנת 2026. על פי הנהלת החברה, ולנס מעריכה שלאחר השלמת המעבר לייצור סדרתי של כלל הדגמים, היקף הייצור הכולל יגיע לכ-500 אלף מכוניות בשנה, וההכנסות מוערכות להיקף של מעל לעשרה מיליון דולר מדי שנה, על פני תקופה של כ-5-7 שנים.
עוד מציינת החברה, כי הבחירה בשבבים של ולנס נעשית לאחר ביצוע בדיקות אינטנסיביות של מגוון פתרונות שקבעו כי לטכנולוגיית A-PHY של ולנס עליונות מוכחת במגוון רחב של פרמטרים. 
"זכיה זו של ולנס היא חיזוק לכך שהדרישות של מערכות ה-ADAS העתידיות מפרמטרים קריטיים כמו רוחב הפס, רמת החסינות לרעש, ואורך הכבילה עליה מועברים אותות הוידאו, נענות בצורה מיטבית על ידי הטכנולוגיה של ולנס", כך נמסר מטעם הנהלת "ולנס סמיקונדקטור". על ההישגים המרשימים האלו אחראיות חברות מובילות בתעשיות האוטומוטיב, אשר שיתפו פעולה עם החברה. 
גדעון בן צבי, מנכ"ל ולנס סמיקונדקטור, מסר: "אנחנו גאים להיבחר על ידי יצרניות הרכב המובילות באירופה ולקבל אישור  חד משמעי לעליונות הטכנולוגיה של ולנס. ידענו כי ההשקעה שלנו בתעשיית הרכב היא תהליך ארוך טווח, ואנו מרוצים מאד שהאסטרטגיה שלנו מניבה תוצאות. אני גאה בעובדי החברה שעבדו ללא לאות במשך שנים כדי להפוך את החזון שלנו להוות סטנדרט בתחום התקשורת  ברכב, למציאות".
גדעון קדם, סגן נשיא בכיר וראש תחום רכב בחברת ולנס סמיקונדקטור, ציין: "זהו הישג גדול לא רק עבור ולנס, אלא עבור תעשיית הרכב כולה. הבחירה בנו ממצבת את מעמדה של ולנס ואת תקן A-PHY כסטנדרט שיהווה את התשתית  למימוש רמות גבוהות יותר של ADAS ונהיגה אוטונומית. אנו בטוחים שהזכיות הללו יעודדו אימוץ רחב של תקן A-PHY בכל התעשייה, וכספק מרכזי של שבביA-PHY , ולנס תזכה בנתח שוק משמעותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה