השוק

ולנס סמיקונדקטור בעסקה חדשה: זו החברה האמריקאית שרכשה

ולנס סמיקונדקטור רוכשת את חברת Acroname האמריקאית. רכישת Acroname, המתמחה בטכנולוגיות אוטומציה ובקרה מתקדמות, תאפשר ל-ולנס לחזק את מעמדה בשוק התעשייתי ולהאיץ כניסת מוצרים חדשים לשוק
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת ולנס סמיקונדקטור ספקית מובילה של שבבים לתקשורת מהירה בתעשיות האודיו-וידאו והרכב, מודיעה על רכישת Acroname, חברה המתמחה בטכנולוגיות אוטומציה ובקרה מתקדמות. הרכישה מבססת את מעמדה של ולנס  בשוק התעשייתי  עם היצע מוצרים הוליסטי וממוקד בטכנולוגיית USB הפופולרית. הסינרגיה בין הטכנולוגיה והמומחיות הייחודית של Acroname עם שבבי הארכת ה- USB החדשניים של ולנס, תאפשר ללקוחות החברה להאיץ את הפיתוח ואת כניסתם של מוצרים חדשניים לשוק.
גדעון בן צבי, מנכ"ל ולנס סמיקונדקטור, מסר: "אנו נרגשים לקבל את פני Acroname לחברת ולנס. על-ידי שילוב הטכנולוגיה והמומחיות של Acroname בהיצע מוצרי ה-USB שלנו, נוכל לספק ערך ייחודי לשוק התעשייתי, ולאפשר תקשורת איכותית ולמרחקים ארוכים של התקני Hi-Speed ​​ו-SuperSpeed ​​USB. רכישה זו, עסקת M&A ראשונה שלנו, מהווה אבן דרך חשובה באסטרטגית החברה להרחבת ההיצע שלנו לשווקים נוספים ולהגדלת הערך המוסף שלנו עבור לקוחותינו".
השימוש במצלמות מבוססות  USB בשוק התעשייתי ושוק הראייה הממוחשבת (Machine Vision) הולך וגדל, כאשר מצלמות USB3 Vision מהוות כבר כ- 30% מממשקי התקשורת בשווקים אלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה