השוק

רשת הענק הישראלית בקריסה: זה איש העסקים שיציל אותה?

מי ירכוש את רשת הרפואה האסתטית אמריקן לייזר שנקלעה לחובות ועומדת למכירה? אחד המועמדים הוא אייל זילברמן, איש העסקים שחבר באחרונה לרשת האיפור של רוית אסף, והוא לא היחיד
מערכת ice |  4
עסקים-אילוסטרציה (צילום freepik)
רשת המרפאות לטיפולים אסתטיים אמריקן לייזר, שנקלעה לחובות של כ-110 מיליון שקל, קיבלה מבית המשפט המחוזי מרכז צו עיכוב הליכים, ומונו לה מנהלי הסדר שמציעים אותה למכירה במכרז. 
אתר ynet חשף הבוקר כי אחד המועמדים הבולטים לרכישת אמריקן לייזר, הוא איש העסקים אייל זילברמן. שמו עלה בשבועות האחרונים כמי שחבר לרוית אסף, כשותף ברשת בתי ספר לאיפור ומקצועות היופי שלה. עוד גילה ynet  כי גם רשת הספא והקוסמטיקה יוליה מתעניינת ברכישת הרשת, ובנוסף גם הרשתות "קר לייזר" ו"נאטורפיל" בין המועמדות, שצריכות להגיש את הצעתן עד היום, אלא אם תינתן הארכה.
אמריקן לייזר מתמחה בהסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר, הזרקות וטיפולים אסתטיים וכן טיפול בהזעת יתר. לרשת כ-20 סניפים ברחבי הארץ (לא כולם פעילים) וכ-50 אלף לקוחות, אשר מי מהם שמגיע להמשך טיפולים נדרש לשלם 100 שקלים נוספים, למרות שכבר שילם את מלוא עלות הטיפול מראש, וזאת במסגרת תוכנית ההבראה של החברה שקיבלה את אישור בית המשפט.
כזכור, לפני כשלושה שבועות הגפינו עובדי אמריקן לייזר מול משרדי החברה בראשל"צ, לאחר שכ-200 מתוך 300 עובדי החברה פוטרו, ולטענתם לא קיבלו עדיין את משכורת חודש יולי וגם לא על מחצית חודש אוגוסט.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סבטלנה סווטה אור פלפין מזן
    אני לא ממתק! 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מקווה שלייזר הפעם יעבוד לי
    סגור
  • סווטוש הבת שלך נואשת כמוך לבחור
    הזויות דפוקות 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תעשה הכל בשביל ז** מה לא תעשו למען זה??
    סגור
  • לך שום דבר לא יעזור סווטוש המתוקה (ל"ת)
    וגם לא לבתך המכוערת 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • לך שום דבר לא יעזור סווטוש המתוקה (ל"ת)
    וגם לא לבתך המכוערת 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור