השוק

העסקה שתשבור את שוק הפרסום? "מוניטין ידוע בכל התעשייה"

שורטקאט פלייגראונד רכשה את פעילות חברת האנימציה בלאקבורד, המתמחה בתלת-מימד ואנימציית דמויות, ובכך מחזקת את מעמדה בתחום הקריאייטיב בישראל. נועם מעוז, מנכ"ל בלאקבורד: "זו הזדמנות נהדרת עבור העובדים שלנו להתפתח ולצמוח"
מערכת ice | 
נועם מעוז, נאור רון, אדם פיינברג (צילום יחצ)
שורטקאט פלייגראונד, מהחברות המובילות בתחום הקריאייטיב בישראל, הודיעה היום (רביעי) על רכישת הפעילות של חברת בלאקבורד, מהחברות המובילות בתחום הפקות התלת-מימד אנימציית דמויות.
בלאקבורד סטודיוס, הפועלת בשוק למעלה מעשור, ידועה כאחת מחברות האנימציה המובילות בישראל. בין לקוחותיה של בלאקבורד ניתן למצוא שמות מוכרים מעולם ההייטק והגיימינג, כגון יוטיוב, מאנדיי, ופלייטיקה. לאחרונה, השלימה בלאקבורד פרויקט משמעותי בשוק הפרסום המקומי, בשיתוף עם משרד הפרסום באומן, במסגרתו חידשו את המותג האהוב של מפעל הפיס עם הדמויות האייקוניות ה"לוטוגוצים".
 
נאור רון ואדם פיינברג, בעלי שורטקאט-פלייגראונד, רואים בחיבור צעד אסטרטגי שמחזק את מעמדה של החברה כשחקן מוביל בתחום. "זוהי הזדמנות להרחיב את מגוון השירותים ללקוחות קיימים וחדשים כאחד. אנו מאמינים שהמומחיות של בלאקבורד תאפשר לנו להציע ערך נוסף משמעותי", אמרו בהצהרה משותפת.
 
נועם מעוז, מייסד ומנכ"ל סטודיו בלאקבורד, ימשיך ללוות את פעילות הפיתוח העסקי של החברה ומביע אופטימיות לגבי העתיד המשותף: "המוניטין והיכולות הקריאייטיביות יוצאות הדופן של פלייגראונד ידועים בכל התעשייה, אני נרגש מאוד לקראת העבודה המשותפת עם נאור ואדם ואני משוכנע שהשילוב בין החברות יעניק ללקוחות הקיימים של שורטקאט ובלאקבורד ערך מוסף".
נועם הוסיף: "אני שמח במיוחד עבור הצוות שלנו שמצטרף לשורטקאט-פלייגראונד, אשר ידוע כמקום עבודה מעולה, עם אווירה יצירתית ומאתגרת. זו הזדמנות נהדרת עבור העובדים שלנו להתפתח ולצמוח"
 
שורטקאט פלייגראונד היא אחת מחברות הקריאייטיב הוותיקות והגדולות בישראל, המתמחה בפוסט פרודקשן, עיצוב אריזות גרפיות, מיתוג, אפקטים מיוחדים לפרסומות, פיתוח תוכן לתערוכות ומרכזי מבקרים וכן קידום ושיווק תוכן טכנולוגי בכל פלטפורמות המדיה. בין לקוחותיה לאורך השנים ניתן למנות את מרבית ערוצי הטלוויזיה בישראל, הוט, כאן 11, החברה המרכזית למשקאות, בנק מזרחי, הספרייה הלאומית, רפא"ל, שברון, יוניליבר, מוזיאון "אנו" ועוד.
שורטקאט פלייגראונד זכתה במהלך השנים בפרסים בינלאומיים רבים, כולל פרסי זהב בתחרות PROMAXBDA העולמית בתחום פרומו, שיווק ועיצוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה