מינויים

משרד הפרסום גיתם BBDO מציג: הכירו את סמנכ"ל קריאייטיב החדש

משרד הפרסום גיתם BBDO, מכריז על מינוי של בכיר חדש בשורות החברה. לאחר שמילא למעלה מעשור שורה של תפקידי מפתח בענף הפרסום בישראל, רון ליטני מונה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב בחברה
מערכת ice |  1
רון ליטני (צילום יחצ)
רון ליטני (42), מונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד פרסום גיתם BBDO. ליטני מביא עמו ניסיון עשיר של למעלה מעשור בענף הפרסום. ליטני החל את דרכו המקצועית כקופירייטר בגיתם BBDO, המשיך כמנהל קריאייטיב במשרד ראובני פרידן, ובארבע השנים האחרונות כיהן כמנהל קריאייטיב בגיתם BBDO.
לאורך שנותיו, עבד ליטני עם מגוון רחב של לקוחות מובילים במשק הישראלי וחתום על קמפיינים משמעותיים רבים. בין לקוחותיו ניתן למנות את קבוצת פוקס, אופטיקנה, המכללה למנהל ועוד.
כיום, ליטני מלווה לקוחות מובילים כגון בנק הפועלים, תנובה מזון, כלמוביל והוט. במסגרת תפקידו החדש, רון ליטני יכהן כסמנכ"ל נוסף לצדה של איה בכור קוחניצקי שהצטרפה לגיתם לפני שנתיים וחצי.

רון ליטני, צילום: יח"צ
ליאור טנר, מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO, התייחס למינוי ומסר כי: ״רון ליטני הוא איש קריאייטיב מצוין בעל יכולות גבוהות ורקורד מרשים. המינוי שלו לסמנכ"ל קריאטיב הוא טבעי מאוד והוא עדות לכוחה של צמיחה מבפנים. רון החל דרכו כקופירייטר, וטיפס בסולם התפקידים עד לתפקיד הנוכחי לאחר עבודה קשה וחתירה למצוינות. הניסיון העשיר שלו בענף, יחד עם ההיכרות העמוקה שלו עם המשרד והלקוחות, הופכים אותו לבחירה טבעית  לתפקיד. אנחנו גאים לראות את ההתפתחות המקצועית של רון ובטוחים שימשיך להוביל את הקריאטיב שלנו לפסגות חדשות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחד האנשים הטובים והמוצלחים בתעשיית הפרסום
    הדר 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כוח מגיע לו
    סגור