השוק

ראול סרוגו תומך בסמוטריץ': "נכון ומתבקש לקצץ 35 מיליארד שקל"

נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, תומך בשר האוצר סמוטריץ' אחרי שהציג את עיקרי תקציב המדינה לשנת 2025: "השר הציג תכנית נכונה"
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ, ראול סרוגו (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ אורן בן חקון)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הציג את עיקרי תקציב המדינה לשנת 2025 במסיבת עיתונאים היום (שלישי). הגירעון בתקציב 2025 יוגבל ל-4% בלבד, מה שיגרור קיצוצים והעלאות מיסים בהיקף של 35 מיליארד שקל.
בעקבות מסיבת העיתונאים של שר האוצר, מסר נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, כי הוא תומך בהחלטה של בצלאל סמוטריץ': "השר הציג תכנית נכונה. נכון ומתבקש בתקופה הזאת לבצע קיצוץ של 35 מיליארד שקל שמתחייב בתקציב והתכנסות ליעד גירעון של 4% לצד סדרת פעולות של מדיניות מרחיבה המעודדת צמיחה".
עוד הוסיף ראול סרוגו: "חשוב כפי שמציג השר לקדם הקמת תשתיות בפרויקטים של ppp (בשיתוף המגזר הפרטי) ולהפנות בשוק ההון גופים מוסדיים להשקעות רחבות היקף בישראל ובהן  השקעות בענף הבניה והתשתיות תוך עידוד היזמים וחברות בנייה להגדיל את היצע הדירות".
לסיום, מסר שיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ: "אנו נוסיף לכך שיש לקבל החלטות בתחום הקטנת הרגולציה וטיפול מיידי בהבאת עשרות אלפי עובדים זרים לענף שלנו ולהשקיע בהכשרה של ישראלים במקצועות הליבה בענף".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה אני נוגע דשה לא גדל (ל"ת)
    רעול סרוחו 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור