השוק

ישי דוידי מרוויח: צבר ההזמנות באורביט זינק למעל 100 מיליון דולר

אורביט, אשר מפתחת ומייצרת מערכות תקשורת ורדיו פרסמה את תוצאותיה ברבעון השני של השנה. עם עלייה ברווחים וצבר ההזמנות חצה את רף ה-100 מיליון דולר החברה מציגה המשך בצמיחה
מערכת ice | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום, shutterstock)
חברת אורביט, המפתחת מערכות תקשורת, קשר ורדיו מפרסמת היום (חמישי), את תוצאותיה לרבעון השני של השנה. מנתוני הדו"ח ניכר שמגמת הצמיחה נמשכת עם עלייה בהכנסות וברווחים.
ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-16.5 מיליון דולר ובהשוואה להישגי התקופה המקבילה ב-2023 שעמד על 15.5 מיליון דולר, אורביט רשמה גידול של 6.1%. החברה הסבירה שהגידול במכירות נובע בעיקר מגידול בהכנסות ממכירת מוצרים ובהכנסות ממתן שירות ומכירת חלקי חילוף.
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם לכ-6.5 מיליון דולר לעומת כ-5.7 מיליון דולר ברבעון המקביל, גידול של כ-12.5%. שיעור הרווחיות הגולמית הסתכם לכ-39.3% לעומת כ- 37.1% ברבעון המקביל. הגידול בשיעור הרווחיות נובע מגידול במכירות, מתמהיל מכירות בעל רווחיות גבוהה יותר ומהתייעלות תפעולית.
הרווח התפעולי ברבעון עלה ב15.2% והוא עומד על 3 מיליון דולר זאת בהשוואה ל-2.6 מיליון דולר ברבעון השני ב-2023. הגידול ברווח התפעולי נובע מעלייה בהכנסות וגידול ברווחיות הגולמית ומקיטון בהוצאות השיווק.
הרווח הנקי של אורביט ברבעון השני צמח ב-22.6% בהשוואה לנתוני השנה שעברה שעמדו על 2.5 מיליון דולר והגיע לסכום כולל של 3 מיליון דולר. הגידול ברווח הנקי נובע בעיקר מגידול בהכנסות החברה, ברווחיות הגולמית וכן מהכנסות מימון של כחצי מיליון דולר ברבעון לעומת 280,000 דולר ברבעון המקביל. צבר ההזמנות נכון לסוף הרבעון השני עלה בהשוואה לשנה שעברה והגיע לסכום כולל של 103 מיליון דולר.
דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "אנו מסכמים רבעון טוב של המשך צמיחה ושיפור בכל הפרמטרים התפעוליים אשר נבע בעיקר מתמהיל מכירות בעל רווחיות גבוהה יותר ומהתייעלות תפעולית. הגידול בצבר והעסקאות האחרונות עליהן דיווחנו לאחר המאזן, הינן פרי לעשייה המרובה בתחום השיווק והפיתוח, כחלק מיישום התוכנית לחדירה לשווקים חדשים וללקוחות חדשים - עם מוצרים איכותיים".
אשחר, המשיך בדבריו ואמר כי: "ברבעון זה השקנו שלושה מוצרים חדשים מובילים עולמיים בתחומם, בתחום תצפית מהחלל ובתחום הימי הצבאי, מוצרים חדשים אלו מאפשרים ללקוחותינו מענה לדרישות המתקדמות לעבודה בסביבת ריבוי מערכי לווין וריבוי תחומי תדר".
לבסוף אשחר, סיכם את דבריו וציין: "אנו ממשיכים בפעילות מואצת מול לקוחות קיימים וחדשים הנמצאים בתהליכי התעצמות צבאית כתוצאה מריבוי חיכוכים פוליטיים. אנו מזהים ביקוש גובר בעולם לפתרונות בתחומי הפעילות שלנו, בדגש על השוק הביטחוני, ונפעל נמרצות על מנת לממש את ההזדמנויות שעומדות בפנינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה