השוק

קרן פימי בעסקת ענק: מכרה 15% ממניות "אורביט" - מה קיבלה בתמורה?

קרן פימי, קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל, מכרה 15% ממניות חברת "אורביט" לגופים מוסדיים תמורת כ-100 מיליון שקלים. פימי, שמחזיקה בכ-30% ממניות החברה "אורביט", מכרה את המניות במחיר של 25 שקלים למניה
מערכת ice | 
לילך אשר טופילסקי (צילום תומי הרפז, shutterstock)
קרן פימי, קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל, עם הון של מעל 7 מיליארד דולר אשר הוקמה על ידי איש העסקים ישי דוידי, מכרה לאחרונה 15% ממניות חברת "אורביט" לגופים מוסדיים תמורת כ-100 מיליון שקלים. 
על פי הפרסום של אתר "כלכליסט", פימי, שמחזיקה אחרי אותה עסקה בכ-30% מהמניות בחברת "אורביט", ציינה כי המניות נמכרו במחיר של 25 שקלים למניה. כעת, המניה נחסרת במחיר של 27.15 שקלים למניה.
כזכור, לפני יומיים (שלישי) דווח כי קרן פימי ביצעה עסקה עם חברת "פייטון תעשיות". ביום שלישי האחרון הכריזה האסיפה הכללית של פייטון תעשיות על רכישת השליטה המשותפת של קרן פימי בחברה. 
על פי העסקה, קרן פימי תרכוש מדויד יטיב 1 מיליון מניות לפי שווי של 50 שקל למנייה, בסך של 50 מיליון שקל, וכן תשקיע בחברה במחיר זהה של 50 שקל למנייה, בסך של כ-73 מיליון שקל, כך שתחזיק ב-30% ממניות פייטון תעשיות,  ובתמורה כוללת של כ-123 מיליון שקל. העסקה תושלם סופית בחודש הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה