השוק

קרן פימי תהפוך לבעלת השליטה בחברה: זו העסקה ב-150 מיליון שקל

קרן פימי במגעים לרכישת 51% מחברת ביו-לאב, מהמייסדים ד״ר מאיר ארנפרוינד, ד״ר לאו סמואל וכן מד״ר ז׳אן הילדסהיים, לפי שווי של כ-290 מיליון שקל
מערכת ice |  1
לילך אשר טופילסקי (צילום תומי הרפז, shutterstock)
קרן פימי במגעים לרכישת 51% מחברת ביו-לאב, מהמייסדים ד״ר מאיר ארנפרוינד, ד״ר לאו סמואל וכן מד״ר ז׳אן הילדסהיים, זאת בתמורה לכ-150 מיליון שקל - לפי שווי של כ-290 מיליון שקל.
רכישת ביו-לאב מהווה חלק מהאסטרטגיה של קרן פימי לרכוש חברות בעלות פוטנציאל צמיחה משמעותי. פימי מזהה את תחומי הפעילות של החברה, ובפרט בתחום ייצור החומרים המורכבים לתעשיית הכימיה הרפואית, כתחומים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה.
חברת ביו-לאב, הוקמה לפני כ-50 שנים על ידי ד״ר לאו סמואל וד״ר מאיר ארנפרוינד. החברה עוסקת בעיקר בייצור חומרים כימיים מורכבים ברמת טיהור גבוה (High purity Solvents) למגוון רחב של לקוחות גדולים בארץ ובעולם, בין השאר חברות פארמה בינלאומיות, חברות ביוטכנולוגיה ומיקרו-אלקטרוניקה, מעבדות מחקר וחברות בתחומים נוספים.
מוצרי החברה משמשים את מגוון הלקוחות הללו כחומרי גלם חשובים ואיכותיים וכן באפיון, בחינה ובקרה של תהליכי ייצור מורכבים. כמו כן, ביו-לאב עוסקת בייצור וסחר של חומרים וציוד מתכלה בתחום הביולוגיה המותאמים לצרכי הלקוחות.
ביו-לאב מעסיקה כ-200 עובדים, מטה החברה ומפעלה הראשי ממוקמים בירושלים ולחברה מפעל נוסף, בקרית גת, שבנייתו נמצאת בשלבי סיום. בנוסף על כך, לביו-לאב מפעל ייצור בצרפת וחברות בנות בהולנד ובהודו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פנימי קונים מציאות ומוכרים אשליות-כל הכבוד (ל"ת)
    ילדי ישראל 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור