השוק

גולדמן זאקס: התנודתיות של ה-S&P תימשך, כסף גדול עומד להיכנס לשוק

אחד המנהלי המסחר בגולדמן זאקס אומר שעד לאמצע חודש ספטמבר צפוי להיכנס לשוק 17 מיליארד דולר שיבואו מגל של רכישות עצמיות; השוק צפוי להיות תנודתי הוא אומר
ניצן כהן | 
גרף מניות (צילום shutterstock)
סקוט רובנר, מנהל מסחר בגולדמן זאקס אמר לרשת בלומברג כי סכומים לא מבוטלים של כסף אמורים להיכנס לשוק עד לאמצע חודש ספטמבר כשהסכומים האלה יגרמו לתנודתיות. רובנר אמר כי להערכתו 17 מיליארד דולר צפויים להיות מוזרים כביקושים למניות של חברות שידוע כי הן מעוניינות לבצע רכישה עצמית של מניות.
למעשה רובנר אומר משהו מעניין לפיו בחודש וחצי הקרובים יוזרמו ביקושים לשוק בהיקף של 17 מיליארד דולר כשמחזור המסחר היומי הממוצע ב-NYSE עומד על סדר גודל של 19 מיליארד דולר. מאחר והסכומים האלה לא נכנסים ברגע אחד לשוק הרי שכניסה מדורגת שלהם לשווקים תיצור תנודתיות שבלאו הכי היא גבוהה כרגע.
את העליות האחרונות בוול סטריט מייחס רובנר ל-FOMO של המשקיעים. רובנר למעשה קולע לקונצנזוס התחזיות בשווקים שמעריך שהעליות האחרונות נובעות מכך שאנשים שחיכו על הגדר לרגע שהריבית תתחיל לרדת, נכנסים מהר אחרי הנאום של יו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול, בסוף השבוע האחרון.
נזכיר כי פאוול אמר בנאום בג'קסון הול כי בשלה השעה לנקוט במדיניות מצמצמת פחות, מה שבשפה פחות מכובסת אומר שנכון לרגע זה התנאים בשלים להתחיל להוריד את הריבית.
כאן אנחנו נכנסים לסוג של בעייתיות מאחר ולפחות לפי ההערכות של הסוחרים כאן בישראל, הרי שבוול סטריט מגולמת הורדת ריבית אגרסיבית יחסית ומשאלה פני הדברים הרי שאם פאוול לא יעמוד בציפיות של וול סטריט יכול להיווצר אפקט של תיקון ואז, כך לפחות לפי גולדמן זאקס, יכנסו הרכישות העצמיות למשחק וזה אומר רכבת הרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה