השוק

שלמה ביטוח מתאוששת: עוברת מהפסד לרווח של עשרות מיליוני שקלים

שלמה ביטוח, פרסמה את תוצאותיה הכספיות בחציון הראשון והרבעון השני של השנה. לאחר שבשנה שעברה החברה רשמה הפסדים לאורך השנה, כעת כתוצאה ממהלכי טיוב ושיפור שלמה ביטוח השתקמה ועברה מהפסד לרווח
מערכת ice | 
דורון גינת (צילום יחצ)
חברת שלמה ביטוח פרסמה הבוקר (חמישי), את תוצאותיה הכספיות לחציון הראשון ולרבעון השני של 2024. מנתוני הדוחות עולה שהחברה ממשיכה להציג שיפור ברווחים ובהכנסות לאחר שהציגה הפסדים בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה נכון לסוף הרבעון השני של השנה, עומד על כ-411.2 מיליון שקל, בהשוואה לנתון של השנה שעברה שהסתכם ב-297.3 מיליון שקל. העלייה בהון העצמי מיוחסת לרווח כולל לאחר מס למחצית הראשונה של שנת 2024 בסך של כ-64.3 מיליון שקל.
לאחר שברבעון השני של 2023, הקבוצה הרשמה הפסד כולל של 76.5 מיליון שקל, כעת הרווח הנקי במהלך הרבעון השני של של 2024, הגיע לסכום של 64.3 מיליון שקל, מה שמעיד על שיפור של כ- 140.8 מיליון שקל.
הרווח הכולל לאחר מס ברבעון השני לשנת 2024 הסתכם לסך של כ-21.4 מיליון שקל לעומת הפסד כולל לאחר מס בסך של כ-45.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד הכולל בשנת 2023 הסתכם לסך של כ-26.8 מיליון שקל. הרווח הכולל לפני מס הסתכם בכ-102.1 מיליון שקל לעומת הפסד כולל לפני מס של כ-97.5 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד
המעבר מהפסד לרווח נובע בעיקרו מעלייה ברווח החיתומי בענף רכב רכוש אשר מציג תוצאות טובות כתוצאה מטיוב התיק הביטוחי. כמו כן, מירידה בהתחייבויות הביטוחיות כתוצאה מעליית עקום הריבית חסרת הסיכון, לפיו ההתחייבויות הביטוחיות מהוונות ומהמשך העלייה בסעיף הכנסות מהשקעות.
דורון גינת מנכ"ל שלמה ביטוח, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר כי: ״לאורך ארבעת הרבעונים האחרונים החברה מציגה רווחיות נאותה. שינוי מגמה מבורך זה הינו תוצר ישיר של אסטרטגיית החברה לטיוב התיק, שיפור חיתומי בכל ההיבטים העסקיים, מדיניות השקעות אחראית והתאמה לשינויי השוק. אנו ממשיכים בשיתוף פעולה פורה עם סוכנינו הנאמנים, פיתוח מוצרים חדשים, תחומי פעילות נוספים, שיפור השרות ללקוחות והיערכות לקראת השקת פעילות ביטוח חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה